Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

pridal NoName 5.10.2023 o 23:12
Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu


Máme tu ďalší sexuálny škandál. Tentokrát vážnym obvineniam čelí Russell Brand (48), ktorého  žalujú hneď 4 ženy. Tie mal podľa ich slov obťažovať a zneužiť medzi rokmi 2006 a 2013.

Fakt, že Russell nie je žiadny anjelik, je už všetkým dobre známa info. Komediálny herec totiž už niekoľkokrát strávil čas za mrežami kvôli svojim problémom s drogami a alkoholom. Avšak, sexuálnym obvineniam nikdy nečelil…teda až doposiaľ. Dnes sa jeho meno spája už aj s napadnutím a znásilnením. Sunday Times a Channel 4 Dispatches zverejnili výpovede štyroch obetí, ktoré opisujú Russella ako násilníka a sebeckého človeka.

Jedna zo žien tvrdí, že ju Brand znásilnil o múr jeho domu v Los Angeles. „Mala som iba 16 rokov, zneužíval ma a hovoril mi dieťa... Dokonca ma dusil svojím penisom!" povedala a dodala: „Nepoužil ani kondóm. Potom mi bránil aj v odchode. Pustil ma až vtedy, keď som mu povedala, že potrebujem vykonať potrebu.

V ten istý deň ju ošetrili v krízovom centre pre znásilnených ľudí, čo podľa denníka The Times potvrdili aj lekárske záznamy.

Druhá žena zo Spojeného kráľovstva zase tvrdí, že ju Brand sexuálne napadol, keď mal okolo 30 rokov. Ona mala v tom čase len 16 a chodila do školy. Tretia uviedla, že ju sexuálne napadol, keď s ním pracovala v Los Angeles. Opakovane ho údajne žiadala, aby od nej odišiel, a keď nakoniec ustúpil, nahnevane na ňu vyletel. Tvrdí, že jej hrozil aj právnymi krokmi, ak o incidente povie niekomu inému.

Štvrtú ženu zas Brand údajne sexuálne napadol v Spojenom kráľovstve, pričom ju fyzicky a emocionálne zneužil.

 

Plus bonus:

Po tomto škandále sa napokon ozvala ešte ďalšia žena, ktorú mal Russell obťažovať. V roku 2008 sa vraj pred ňou vo svojej rozhlasovej relácii BBC obnažoval a o niekoľko minút neskôr sa na tom smial.

Brand sa najprv odmlčal, a celú situáciu nekomentoval. Po pár dňoch však vydal vyhlásenie a všetky obvinenia popierel.

Všetky moje vzťahy boli vždy založené na dobrovoľnom súhlase oboch strán, " tvrdí herec vo videu na svojom profile. Ďalej v nahrávke uvádza, že viac o nich hovoriť nechce. Dôvodom je údajne „korupcia a cenzúra médií“ či „veľké štátne a korporátne spolčenie“ proti jeho osobe.

 

Tu je jeho vyjadrenie

?
?
?
?
?
Zobrazi? tento pr?spevok na Instagrame
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Pr?spevok

 

On sa v posledných rokoch začal hrať na duchovného guru a na svojom profile už dlhšie zverejňuje videá len o spiritualite, politike zameranej proti establišmentu….a nedávno hovoril aj o UFO.

?
?
?
?
?
Zobrazi? tento pr?spevok na Instagrame
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Pr?spevok

Katy Perry (38) situáciu pochopiteľne nekomentuje a žije si svoj život. Každopádne… incidenty sa podľa obetí mali stať aj v čase, keď bol s ňou ženatý. Preto viacerí chápu, prečo Katy po rozvode uviedla toto:

"Cítila som sa zodpovedná za náš rozvod, ale potom som sa dozvedela pravdu, takže som to prekonala."

Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

 

Ich manželstvo trvalo od 2010 do 2012

Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

 

Russell mal “útočiť” od 2006 do 2013

Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

Austrálska speváčka Dannii Minogue (51) sa mimochodom ešte v roku 2006 na Branda sťažovala. Vtedy uviedla: "Russell Brand je odporný predátor. To nejde poprieť!"

Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

 

Čo na to hovoríte?

Russell Brand popiera sexuálne obvinenia a obviňuje vládu

 

Zdroje: Intouchweekly.com







Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
0102
icon
level 55
HERMINA
   10.10.2023 17:42
co na neho hovorim? ze vyzera ako sialenec... nic dobre mu z oci nejde. nerozumiem ako s nim mohla Kate byt... no ale tam rozum zbytocne hladame, ze? pozname to.
icon
BELLA
   8.10.2023 18:57
R.B. je ako aktivista zainteresovaný v boji za rovnosť práv jednotlivca a komunity vs obrích monopolných spoločností, ktoré majú najlepších právnikov na svete a aj štáty im väčšinou len poslušne posluhujú, čo vyzerá ako vopred prehraný boj.
Vzhľadom na jeho aktivizmus takáto široká medializácia jeho obvinení smrdí a určite mu to nadnárodné tlačové koncerny robia preto, pretože si ho veľmi vážia a chcú vyjadriť priazeň jemu a jeho rodine v boji za staré osvietenské ideály rovnosti a slobody sebeurčenia jednotlivca a komunity.

icon
1 0
ZAFIRA
   7.10.2023 20:20
Vzhladom na to ze Brand uz na zaciatku svojej kariery vyhlasoval ze bol zavisly na sexe a zavislaci na sexe su schopni a ochotni urobit vsetko pre to aby svoje pudy uspokojili, tak tomu verim...taktiez aj katheryne ryan, komicka, o nom uz davnejsie yhlasila ze je predator....a este k tomu aj posahany psychopat
icon
level 56
CINEREA
   7.10.2023 9:37
narcisticky magor...
icon
level 74
POPPY
   6.10.2023 18:19 (editované 6.10.2023 18:21)
russel patril k tym,co mohli mat kazdu zenu /ked este nevyzeral ako prefetovana troska/...a asi to bol problem-lahka korist ho nudila...stale rozmyslam,kolkym v showbiznise musi stahovat ritky, ze ci nakoniec odhalia aj ich nasilne chovanie...90te roky boli v tomto silne😎...napr, jared leto je u mna silny adept...inak vsimli ste si-nikdy sa neriesia drogy-ako to ze ich niekto mal,od koho atd....ked vymetat pliagu /moze sa to slovo este pouzivat? /,tak poriadne...aj tu drogovu...tam je koren zla...ale to by nebolo kam zatvarat...
icon
level 58
3 0
MEGAN -> poppy
   6.10.2023 21:04
Jared Leto musi mat velmi dobre konexie, lebo o jeho avanturach citam uz dobrych 10 rokov a stale nic verejne... ten je pre mna prototyp uchylaka par excellence
icon
OZRUTA -> Megan
   10.10.2023 11:35
Ak sa ti bude chcieť mohla by si mi niečo napísať o tých avantúrach. Zaujíma ma to. Dík
icon
level 65
EJSY 2
   6.10.2023 13:24
Celkom tomu verím..od začiatku na mňa pôsobil že je presvedčený že je niečo extra a všetci sú z neho paf..neskutočne nesympatický človek čo si namýšľa že má nejakú charizmu alebo čo..
icon
3
ACH JAJ
   6.10.2023 13:17
to ze jemu ide z oci ze ma to rad natvrdo v posteli je jedna vec,druha vec je klasicka otazka-preco sa tie zeny ozyvaju az po dobrezenie 20 rokoch…a ak sa to aj vymklo z ruk, ako sa to ma po takom dlhom case preukazat bez pochyb…a tiez co 16tky robili v jeho dome,zjavne tam sli dobrovolne ale asi “dospela” a nie romanticka suloz na styl princa krasona sa im nepacila. akekolvek sexualne nasilie je neakceptovatelne,takisto ke svak neakceptovaźtelne ukazovat prstom na cloveka po 100 rokoch lebo teraz bol zrazu kazdy sexualne zneuzivany.je to hrozne ale takymto “hviezdam” skacu sestnastky do postele a potom sa cuduju ze to muz vyuzil a nasledne si ich nevzal za zenu. ja nehovorim ze mi pripada ok ked 30tnik pretiahne 16tku ak sa mu ponuka ale zial je to legalne, aj ked total nechutne. pozrite sa napr na kevina spaceyho,ten tiez neovplyva sympatiami a ako dopadol, bol oslobodeny a cela kariera doyebana, navzdy bude mat na cele nalepku nasilnika.ziao zeny velakrat vyuzivaju sex ako in to vyhovuje
icon
level 55
HERMINA -> ach jaj
   10.10.2023 17:45
preco po 20 rokoch? pretoze to potrebuje spracovat. potom si hovori, ze kasle na to, nikomu to do smrti nepovie. ale potom sa stane nieco, co ju nakopne a uz to v sebe nedokaze udrzat. aj tieto otazky (ktore vnima prezivsia/prezivsi ako osocovanie a utok) su dovod na mlcanie
icon
1 0
DANA -> ach jaj
   9.10.2023 7:57
ale ako vidíš, dnes stačí žene povedať - znásilnil ma, a všetci jej veria, či dokonca berú ako povinnosť jej veriť, veď ona je obeť, že to treba aj dokázať nikoho nezaujíma

Kevina Spaceyho mi bolo ľúto, ešte sa to ani nezačalo vyšetrovať, a už ho vystrihovali zo seriálov
icon
level 56
1 0
CINEREA -> ach jaj
   7.10.2023 9:38 (editované 7.10.2023 9:39)
akoze po 20tich rokoch? ved hned prve znasilnenie bolo hlasene okamzite, akurat zjavne zamietnute pod koberec...
icon
SCH JAJ -> cinerea
   7.10.2023 10:15
v tom pripade som zle precitala, ak to bolo nahlasene hned tak by sa mala vyvodit zodpovednost aj voci tym co to zamietli pod koberec.ale tie dalsie ak som pochopili sa ozvali len teraz.ja som len mojim prispevkom chcela povedat, ze nemozno niekoho odsudzovat na zaklade sympatii, tak to nemoze fungovat, by ste sa cudovali kolko sympatakov nasilnikov chodi po svete (a jeden nam aj sedel v parlamente tak to vyzera) a kolko nevinnych sedi. chcela som len povedat ze je velmi tazke odsudit za sexualne nasilie aj hned po utoku (ked zena nema napriklad zranenia lebo sa zo strachu nebranila), kde to este po rokoch ked nie su svedkovia - a ked aj su, tie spomienky sa menia a dotvaraju a svedok poda skreslenu svedecku vypoved a ani o tom nevie, su dokonca aj pripady vyslovene zlej identifikacie (najma v USA).je tragedia ak je niekto obetou sexualneho nasilia,ale takisto je hrozne ked biekoho obvinia nepravom, co sa zial stava casto, vzdy je treba preskumat aj motiv zeny, najma ak to ohlasi po dlhom case (preco prave teraz). je sice pre kazdeho normalneho cloveka ziaduce verit zene co taketo nieco tvrdi, avsak treba to posudit komplexne a individualne,kzdy pripad je uplne ale uplne iny. presne sko tu niekto pisal,je velmi lahke hned tu v diskusiach odsudit russella,lebo je na prvy pohlad prefetovany arogantny kreten, sle ked slo napr o srdiecko nicka z bb tak to ho uz kazdy branil. prave z tohto dovodu musia o takychto veciach rozhodovat ludia ktori dokazu byt nezaujati a nedat na sympatie
icon
level 56
CINEREA -> sch jaj
   7.10.2023 17:31 (editované 7.10.2023 17:32)
Ja s tebou suhlasim, aj som podobne argumentovala v pripade obvineni toho capka z Tie roky 70-te kde tie zenske sa poznaju a hlavne nie su absolutne ziadne dokazy. Ale v tomto pripade si myslim, ze je magor on... ten popis prveho znasilnenia, to, ze to isla zaznamenat, vyhrazky a fakt, ze sa ozyvaju zeny, ktore sa vzajomne ani nepoznaju naozaj napoveda, ze pravdepodovne sa nasilia dopustil. Uz len to, ze argumentuje nejakym spiknutim zo strany vlady... kazdopadne to posudi policia, ak popisali tie zeny nezavisle na sebe nejaky podobny postup ako k tomu doslo, jeho spravanie atd. tak to bude jasne, ze si to asi nevymyslaju. Uvidime jak to dopadne.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   7.10.2023 18:10
to ze z toho obvinuje vladu skor svedci o tom ze on je komplet mimo a mal by pravidelne navstevovat psychiatra.akoze ano, rozhodne sud co s nim, ja som ho nebranila, len si povedzme pravdu ze sa po me too (kde sa podla mna ozyvali aj herecky ktore s rezisermi/producentmi spali dobrovolne kvoli kariere) roztrhlo vrece so znamymi muzmi ktori nepoznaju slovo nie. ak sa to preukaze aj u rusella, tak nech zhnije v base do konca zivota, fakt na to vyzera-co ale neznamena, ze je vyssia pravdepodobnost ze je vinny. napriklad ja by som to bepovedala na toho tie roky 70te,mne sa vzdy velmi pacil a aha jak to dopadlo.aj ked ktovie americky sudny system nestoji prave na dokazoch, ale na porote z ludi, co je podla mna totalny pruser.
icon
level 56
CINEREA -> ach jaj
   7.10.2023 18:15
tak on bol odsudeny na zaklade dojmov a nie dokazov a preto ja s podobnym odsudenim nesuhlasim, pretoze skratka uz nemozno dokazat, ze sa nasilia dopustil. Navyse mi fakt nevonia fakt, ze su dotycne kamosky a jedna z nich je dokonca jeho ex. Ale tu uz dokaz existuje a to je spominane lekarske vysetrenie. A zjavne ma talent ovplyvnovat masy, tak si asi vies predstavit aky cirkus je schopny spravit ak sa niekomu vyhraza... ja netvrdim, ze to spravil (aj ked v tomto pripade skor verim tym zenam), ale to, ze je to narcisticky magor vidim uz len z tych jeho videi :D
icon
ACH JAJ -> cinerea
   7.10.2023 18:39
no ano,on zjavne nie je v poriadku, tazko povedat ci sa prefetovál k nejakej psychiatrickej poruche alebo ju vzdy mal. toho z tie roky sedemdesiate som nesledovala a viem ze ani toto nebudem extra sledovat, pretoze si naozaj myslim ze americania maju katastrofalny sudny system, ja doteraz nechapem naco su tam ti sudcovia pokial sa jedna o otazku viny. na svk aspon mame nejake pravidla co vsetlo by malo byt splnene aby bol clovek odsudeny, aj ked samozrejme ideal nefunguje nikdy a vzdy hrozi justicny omyl
icon
level 56
CINEREA -> ach jaj
   7.10.2023 19:48
na Slovensku je zas iny problem... tam za znasilnenie byva casto podmienka (ak vobec) a to aj v pripade pouzitia hrubeho nasilia, dokazov atd... takze Slovenskom by som sa moc neohanala... sami mame za usami co sa trestov tyka.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   7.10.2023 20:28
o com hovoris je par medializovanych pripadov, ked zlyha ludsky faktor alebo dojde k dohode o vine a treste pripadne su tam ine polahcujuce okolnosti. bud si ista ze vacsina sudenych a odsudenych nasilnikov sedia v base, pripadne na uzatvorenom oddeleni v pezinku kde budu zvacsa az do konca zivota. vies o vacsine pripadov sa nepise, bezne pojednavania nie su pre media zaujimave, ved kto by to cital a vacsina obeti nema zaujem svoje trapenie medializovat
icon
level 56
1 0
CINEREA -> ach jaj
   7.10.2023 20:34
aka vacsina pripadov? segru napadol jej ex a dostal podmienku, lebo mal cisty register a na sude kusok poplakal... napadol ju znovu a dostal 2 roky v najlahsej napravnej skupine, lebo zas kusok poplakal ako ho to mrzi a nespravi to uz... a takych pripadov su stovky, tu neslo o medializovany pripad, ani dokonca papalasske decko... skratka takto to na Svk funguje. Tie tresty su tam nizko nastavene.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   7.10.2023 20:40 (editované 7.10.2023 20:46)
za znasilnenie je zakladna sadzba 5-10 rokov, vacsinou to byva do 20. neviem ci ste sa odvolali a o aky trestny cin islo ale ak by slo o znasilnenie/pokus tak dva roky pri ppakovanom utoku nehrozia.
icon
level 56
1 0
CINEREA -> ach jaj
   8.10.2023 8:46 (editované 8.10.2023 8:50)
Islo o fyzicke napadnutie, napadnutie s nozom a lupezne prepadnutie. Takze ano, hrozia smiesne tresty aj pri opakovanom nasili. V jeho pripade islo aj o sustavny a dost nebezpecny (zjavne kedze to tak skoncilo) stalking, ale to absolutne nikto neriesil a ani to nebolo sucastou trestneho konania. Skratka stalking je zjavne OK. A 5 rokov je smiesne malo za znasilnenie, kedze uz ide o extremne nasilne jednanie... za 3 roky max je podobny pachatel vonku a navyse casto dostanu najlahsiu napravnu skupinu. Takze presne to o com hovorim. Zenska ma traumu do konca zivota a nasilnik si odsedi 3 roky aj s vychadzakami a
je vysmiaty jak leco.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   8.10.2023 9:25 (editované 8.10.2023 9:36)
za znasilnenie to vacsinou vychadza nad 10 rokov. a to co hovoris ty neviem aka tam bola dokazna situacia, o aky slo trestny cin (co hovoris ty tak to skor vychadza na lupez a to su tiez vyssie trestne sadzby). stalking bol do trestneho zakona dany len nedavno. to co sa dostane pred sud zavisi od dokazov a ver mi, organy cinne v trestnom konani sa snazia.nepises nic konkretne,ci ste sa odvolali tak neviem posudit ale ak tam slo o nejake vyhrazanie bez ujmy tak dva roky zas nie su tak malo (predpokldam ze najorv dostal podmienku ktoru porusil takze neslo o recidivu). vies co su dva roky v base,aj v najlahsej skupine, bola si tam nuekedy? odsudenemu to ovplyvni zivot do konca zivora, to mi ver, a velmi negativne.a a o tiez si myslim ze trestna sadzba za niektore treszne ciny by sa mali zmenit (niekde mame sz absurdne vysoke trest) ale myslim ze v zasade to u nas celkom funguje sj ked je vela veci na hovno
icon
level 56
1 0
CINEREA -> ach jaj
   8.10.2023 14:17 (editované 8.10.2023 14:50)
hej, viem ako mu to ovplyvnilo zivot, mal vychadzky, nasiel si zenu a tu potom veselo tyral dalej ... ale to uz nastastie nie je nas pribeh 😂 viac sa k tomu vyjadrovat nebudem, nie som povinna tu zdielat ziadne detaily, ja viem ako to bolo a kolko si zasluzil a kolko realne dostal. Ja nejak nevidim tych chlapov co za znasilnenia sedia 10 rokov, mozno ked uz obet ledva prezila... lebo strkat svojho vtaka do cudzej osoby sa bohuzial neberie ako strkat do niekoho noz, ale malo by sa (a to su casto obete aj bite). Taky clovek co toto je schopny urobit nepatri do normalnej spolocnosti a neverim, ze mu 5 rokov (realne 3) v najnizsej napravnej napravia charakter.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   8.10.2023 19:10
chapem ako to beries a mas uplnu pravdu. Ja nechcem ziadne detaily len ma mrzia taketo skusenosti, pretoze sa pohybujem v tomto prostredi, pracujem s tymito ludmi a viem kolko to da prace niekoho odsudit a mrzi ma, ze nie je vidiet aj snahu organov konat spravodlivo. 100 percentnu spravodlivost nemozno dosiahnut nikdy, pri neodstatku dokazov zial nemozno odsudit ani cloveka, o ktorom je policajt, prokurator aj sudca presvedceny ze je vinny (a ver i ze je ku...rva tazke zaketo cloveka oslobodit, ale inak sa neda). inak by sme sa dostali do stavu ked sa bude odsudzovat aj na zaklade ukazania prstom/slovo proti slovu. A tie napravne skupiny su o tom, ze vascinou do "najlahsej" napravnej skupiny idu ludia ktori spachali trestny cin po 1x aby nesedeli s najvacsimi kriminalnikmi, pretoze v takomto pripade sa odsudeny este viac "pokazi" a z basy vyjde namiesto zlodeja vrah. Musi sa na to pozerat aj z druhej strany, prave preto nemozu na trestných pripadoch robit zaujati ludia, pretoze ak ide o blizkeho vidime veci inak a potom sa nemozno "vtesnat" do nejakeho systemu ktory jednoducho musi fungovat na nejakych principoch.a ano, su aj kriminalnici co sa napravia a takisto aj taki, co sa nenapravia nikdy
icon
level 56
CINEREA -> ach jaj
   8.10.2023 19:55 (editované 8.10.2023 19:57)
tu dokazy boli a aj sa sam priznal... coz bola vraj polahcujuca okolnost, strasne plakal ako to lutuje atd... je to uz ale nejakych tych par rokov dozadu. Ale
skor mi ide o to, ze ja si fakt nemyslim, ze za znasilnenie je 5-10 rokov dostatocny trest. Je to nasilie uz dost hrubeho zrna a nepatri do tejto civilizacie a tomu umerny ma byt aj trest. Je to de facto tazke ublizenie na zdravi, tie nasledky su trvale.
icon
ACH JAJ -> cinerea
   8.10.2023 20:06
aj ine trestne ciny nepatria do tejto civilizacie, napriklad aj za takymi drogami je mnoho sexualneho nasilia. neviem o akych pripadoch vies, ale naozaj to znasilnenie vacsinou konci odsudenim nad 10 rokov. ale mas pravdu, 5 rokov ako dolna hranica je velmi velmi malo. a co ty hovoris naozaj neviem co tam bolo, ale kebyze je to vsetko co pises tak tam nemohli byt dva roky ak by to vsetko spachal a priznal sa. A to ze si nasiel novu zenu...no, je to takto, kriminalnici i takehoto razu maju vacsinou priatelku jednu po druhej, zial vzdy budu zeny ktore sa pohybuju v takomto prostredi a takychto muzov akoby vyhladavali (vacsinou alkohol v tom hra rolu, zla socialna situacia) a potom proti nim nechcu svedcit a nesuhlasia s trestnym konanim, nasledkom coho ostavaju tito nasilnici na slobode. a potom to stale ide dookola dookola, este sa z takychto zvazkov rodia deti a vsetkych moze aj iebnut a ajtak s tym nic nemozu robit
icon
level 56
CINEREA -> ach jaj
   8.10.2023 20:21
to ze niekto uziva drogy (ale samozrejme ze aj drogy su problem, ale skor celospolocensky) neznamena, ze bude agresivny primitiv ... to ze niekto znasilni znamena, ze uz agresivny primitiv je.
icon
ACH JAJ -> ach jaj
   6.10.2023 20:34
ako ale to ze on je uplne prepnuty je iste, ostatne sa ukaze
icon
level 63
KANKY
   6.10.2023 12:35
Filmy s ním boli fajn, celkom vtipné, oddychovka, ale vždy z neho vyzarovalo niečo perverzné. Tu by som aj verila, že toto je tutovka a ziadna5snaha o zviditeľnenie
icon
level 58
2 0
MEGAN
   6.10.2023 11:32 (editované 6.10.2023 11:32)
Ked sa tu riesil Rammstein alebo Nick z BB, vsetky komenty kydali na baby, ze si to vymysleli, ohanali sa slovami ako prezumpcia neviny a podobne... ked je tu niekto nesympaticky ako Russel, je to automaticky predator a novy Charles Manson, lebo tak vyzera 😀 jasne, dokazy su dokazy ale ziadny oficialny verdikt nepadol, tak mi to pride trochu usmevne...
icon
level 56
CINEREA -> Megan
   7.10.2023 9:41
ja teda nie som fanusik Rammstein, ale predpokladam, ze tym zenam nepomohlo, ze ked uz na tu vip akciu isli (a vedeli s kym), tak uz boli na padrť a hlavne ich neznasilnil, len sa rozculoval, ze mu nechcu dat ;)))
icon
level 76
MALYSLONIK
   6.10.2023 10:30
Nechutný je. Jeho predátorské správanie potvrdili aj muži, s ktorými v rámci práce prichádzal do kontaktu. Vraj sa na neho aj sťažovali, ale vždy sa to kamsi upratalo.
icon
level 44
2 6
BISH
   6.10.2023 10:22
A tie sestnastky sa ako dostali do jeho izby / domu? Co si mysleli ze sa stane, ked s nim dobrovolne pojdu domov? S jeho reputaciou? Chceli sa s nim vyspat, len on bol pri tom surovy a nechutny, tak sa citili zneuzite. Normalne dievca by s nim nikdy nikam neslo.
icon
1 0
OZRUTA -> bish
   10.10.2023 11:41
Toto ma presne napadlo. 16 ročná s chlapom jeho povesti. Naivné dievky. A kde mali mamy?
icon
level 37
DROTENA
   6.10.2023 9:30
mne bol vzdy nesympaticky, taky fetak a blazon... a on je este aj predator... dufam, ze sa to nezametie pod koberec
icon
level 72
4 0
FLEGMA
   6.10.2023 8:37
vzdy mi bol nesympaticky a teraz je priam strasidelny...
icon
2 0
ŇUF
   6.10.2023 8:05
Ten nepríčetný pohľad hovorí za všetko
icon
1 0
SOPHIE
   6.10.2023 7:58
V šesťdesiatych rokoch si jemu podobný týpci zakladali vlastné sekty, kde mohli byť vodcami, manipulovať naivnú komunitu a užívať si slobodnú lásku s každým kto prešiel okolo. Očividne sa narodil do nesprávnej doby a je úplne jasné že ho to serie. Nedávno som o tom čítala knihu, kde sa hlavný guru volal tiež Russel. Celý čas čo som ju čítala som mala ten jeho slizký ksicht pred očami.
icon
KVIETOK -> sophie
   6.10.2023 10:49
ked spominas kulty, tak on ma pohlad ako Ch Manson…nikdy som nechapala Katku ze sa za neho vydala
01 02
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk