Tipy na Vianočné darčeky, ktoré potešia každého
Bieberovci sa stali rodiÄŤmi
204
Hollywood, čo ukrývaš?
136
Justin Bieber je opäť ťažší!
32
Čo nového u kráľoviča a spol. s.r.o.?
33

Lovato bola znásilnená!

pridal NoName 18.3.2021 o 15:54
Lovato bola znásilnená!


Keď Demi Lovato (28) nedávno oznámila, že čoskoro vyjde dokument o jej živote, mnoho jej fanúšikov sa potešilo. Po zhliadnutí prvej časti sa však to obrovské nadšenie zmenilo na úprimnú ľútosť. Speváčka v tejto osobnej spovedi totiž odkýva zákulisie hviezdnej kariéry, ktoré nebolo vôbec ružové.

Demi sa dostala do povedomia ľudí už v detstve, keď sa stala hviezdou rôznych televíznych programov. Ešte ako dieťa začínala v seriáli pre deti Barney and Friends. O pár rokov neskôr však už získala svoj vlastný televízny seriál Sonny vo veľkom svete. Okrem toho si ale zahrala aj v úspešnom filme Camp Rock, na ktorý vraj ale ona naopak spomína len s veľkou bolesťou. Lovato v dokumente Dancing with The Devil priznala, že práve počas tohto projektu bola znásilnená. Mala mať iba 15 rokov a so stykom nesúhlasiť.

Keď sa schyľovalo k sexu, povedala som mu, že som panna a nechcem zájsť ďalej. Že takto nechcem prísť o panenstvo. To ho ale nezastavilo a aj tak to urobil. V hlave som si pripúšťala, že to bola moja chyba, pretože som sa s ním vtedy stále stretávala, “ priznala so slzami v očiach Demi. Keď sa rozhodla s touto skutočnosťou neskôr zdôveriť, vinník vraj nebol potrestaný.

Nikdy ho nevyhodili z toho filmu, v ktorom pôsobil, “ uviedla Lovato, ktorá ale neprezradila, s kým sa v tom období o tom rozprávala. Taktiež neuviedla meno dotyčného, ktorý ju mal týmto spôsobom zbaviť panenstva. Mesiac po incidente mu však zavolala s tým, aby ho konfrontovala. Opak sa stal ale pravdou a namiesto kontroly nad situáciou len upadla do väčšej depresie.

Ako tíndežerka začala trpieť hlbokými depresiami, ktoré sa prehĺbili až do bulímie, sebapoškodzovania a bipolárnej poruchy. Demi sa taktiež netají tým, že v minulosti mala problém s alkoholom a užívaním drog. Trauma z detstva ju vraj dohnala do všetkých tých sračiek, čo si v živote prešla.

V dokumente Dancing with The Devil tiež otvorene prehovorila o jej predávkovaní z roku 2018. Vtedy, keď už šesť rokov bola čistá, sa opäť k návykovým látkam vrátila. O tom, že napokon kvôli drogám upadla na dlhý čas do bezvedomia, vie ale celý svet. Čo sa však stalo krátko predtým, vraj netušili ani jej blízki priatelia. Až v dokumente verejne priznala, že predtým, ako sa predávkovala, bola opäť znásilnená.

Demi mala kamarátom v ten večer povedať, že sa cíti unavená a ide do postele. Namiesto toho si ale k sebe domov zavolala dílera, ktorý jej doniesol metamfetamín a pred upadnutím do bezvedomia ju sexuálne zneužil.

To, čo si ľudia v tú noc neuvedomujú, je to, že som sa nielen predávkovala, ale bola som aj zneužitá, “ priznala úprimne speváčka a pokračovala: „Keď ma napokon našli, bola som úplne nahá a modrá. Doslova som tam zostala mŕtva po tom, čo ma využil. Keď som sa následne zobudila v nemocnici, spýtali sa ma, či som mala pohlavný styk. Mala som jeden záblesk, ktorý som v tom momente videla, tak som odpovedala, že áno. V skutočnosti som si ale možno až mesiac po predávkovaní uvedomila, že to nebolo len v mojej mysli.

Demi taktiež priznala, že si jednu traumu nesie aj vďaka rodine. Konkrétne ju vraj ešte ako malú dosť ovplyvnil jej otec, ktorý bol závislý alkoholik a násilný voči jej mame.

Uvedomila som si veľa o mojich traumách z minulosti, ale na konci dňa som zodpovedná za svoje životné voľby a zodpovednosť za ne nesiem len sama, “ ukončila Lovato na konci epizódy. Tá taktiež dodala, že sa rozhodla o týchto veciach hovoriť preto, aby pomohla ľuďom v podobnej situácii. Podľa nej by si mali otvoriť ústa a začať o tom rozprávať, pokiaľ sú s tým už v pohode.

Ukážka z prvej časti dokumentu o živote Demi Lovato. Celá časť na Youtube by mala byť k dispozícii už 23. marca.



Speváčka o znásilnení, drogách a zástave srdca.



Pieseň, ktorá vyšla krátko po predávkovaní.


Lovato začínala so seriálom Barney and Friends, kde účinkovala aj Selena Gomez (28).

Lovato bola znásilnená!

 

Demi ešte ako 10-ročná.

Lovato bola znásilnená!

 

Neskôr si zahrala v mnohých Disney Channel projektoch. V roku 2009 dokonca získala svoju vlastnú show - Sonny vo veľkom svete.

Lovato bola znásilnená!

Okrem toho tiež pre Disney natočila film Camp Rock.

Lovato bola znásilnená!

V tej dobe, keď mala iba 15 rokov, ju vraj prvýkrát znásilnili.
Pritom vtedy všetky tieto mladé hviezdy, na čele so Selenou Gomez (28) a Miley Cyrus (28), verejne vyhlasovali, že so sexom budú čakať až do svadby, čo malo pozitívne vplývať na mladé publikum televíznej stanice.

Lovato bola znásilnená!

 

Lovato po znásilnení začala mať problémy s bulímiou, sebapoškodzovaním a návykovými látkami.

Lovato bola znásilnená!

Poruchu príjmu potravy napokon riešila s odborníkmi.

Lovato bola znásilnená!

 

Jazvy po rezaní si nechala pretetovať slovami “ostaň silná”.

Lovato bola znásilnená!


V roku 2018 ale upadla do bezvedomia, keď sa k drogám vrátila.

Lovato bola znásilnená!

Teraz Demi v dokumente o jej živote na tieto (i iné) ťažké chvíle spomína.

Lovato bola znásilnená!

 

Zdroje: Insider.com, Youtube.com







Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
0102
icon
YO
   24.3.2021 2:55
To prve “znasilnenie” je zaujimave. Ocakavam, ze to bol rovesnik, kedze neuviedla meno. Mne to pride, ze dost vela zien, ked to ide robit prvykrat tak sa dost zdraha, lebo sa boji, ze to bude boliet, tak sa to skonci tak, ze priatel ju prehovara a snazi sa ju upokojit pricom to toho bodu, ze idu mat sex dosli spolocne. Niektore tiez ten sex maju len kvoli tomu lebo sa boja, ze by ich priatel opustil kebyze s nim nemaju sex atd. Preto pomaly kazda druha moze tvrdit, ze ju znasilnili ked prisla o panenstvo, kedze je tam velmi tenka hranica. Len uvaha 😅 To druhe znasilnenie uz je ine kafe. Ale pride mi divne, ze v USA si ludia veselo droguju a “chvalia” sa tym do medii a na slovensku zatvarame ludi uz za trochu travy vo vrecku.
icon
1 0
JA -> Yo
   29.3.2021 16:09
tenka hranica? medzi znasilnenim a prvym sexom? To snad nemyslis vazne! SILA toto. Kde sme.. Nie je Nie.
icon
ELIF -> Yo
   27.3.2021 0:28
Nie znamena NIE
laskavo prestan robit z obete vynnika.
Ak sa ti nieco podobne stane, prehraj si v hlave toto svoje nechutne tvrdenie, budes grcat sama zo seba
icon
level 76
1 0
MALYSLONIK
   19.3.2021 20:35
Žiadna žena si o znásilnenie nekoleduje a ani si za neho nemôže sama. Ak si myslíte, že žena, ktorá k sebe niekoho pozve, si koleduje o znásilnenie, tak ste mimo viac ako ten jej díler. Aj dievča v krátkej sukni, žena v tmavom parku, dievča s kamarátom v aute alebo žena po fľaške vína si koleduje o znásilnenie, však? Tak potom sa my ženy zamknime doma a nikomu neverme. Lebo len takto si asi podľa logiky niektorých o znásilnenie nebudeme koledovať. Že koledovať... pch to ako fakt také slovo niekto použije pri spáchaní trestného činu a ešte voči bezbrannej žene?
icon
2 0
MENO
   19.3.2021 18:34
Ako môžete napsiat ze si za to môže sama? Ste ženy. Nikdy ste neboli v pozici ze na vás len niekto zapískal a cítili ste sa nepríjemne. 2x ju znasilinili a vy tu niektore o tom pohybujete. Je to hnus.
Dnes na sme ci kde zverejnili článok ze nejaká žena podala trestné oznámenie na Armieho Hammera za znásilnenie. Všetky hnusne momenty o tom ze si to vymyslela a ze je iba zlatokopka boli od chlapov lebo ich veľké ego si neuvedomuje ze ženské telo a myseľ je krehká. Áno je chyba pozvať si k sebe dílera ale to nedáva jemu žiadne právo aby ju znásilnil. Ona si o to nekoledovala tým ze ho pozvala. Mal jej dat meth ztiat love a zmiznúť.
Je smutné že komentujú poväčšine ženy a nedokážu držať spolu a súcitit aleudu

icon
XOXO -> Meno
   21.3.2021 15:18 (editované 21.3.2021 15:18)


icon
level 74
1 1
POPPY -> Meno
   19.3.2021 20:33 (editované 19.3.2021 20:38)
bacha-superdlhy koment! 😂 a ma aj vyvrcholenie 😎....ty by si este aj mafiana alebo vojaka vo vojne dala do laty,ze nedodrzuje pravidla slusneho spravania 😶 prepac,je to smiesne a naivne,ze mal dat fet a vypadnut...kto sa hra s hovnom,nemoze sa cudovat ze smrdi...lebo to druhe znasilnenie sa udialo,ked sa v hovne valala...nikto tu nepochybuje,ze ju znasilnili-citaj pozornejsie a bez vypatych emocii...zaraza ma ine-preco sa mas citit neprijemne,ked na teba niekto len zapiska ci pozrie?...volalo sa to odjakziva flirt...niekto v tebe hysteriou zasial prilis velky strach...ako sa davas dohromady s potencionalnym priatelom ty?neflirtujes? nepletme si sexualne nasilie a flirtovanie...niektori chlapi su proste takyto a neznamena to nic zle,len obdiv k tebe...znasilnenia tu su ,ale tiez je vsetko presexualizovane.a kto je v hlavnej ulohe? zeny....keby sa chlapi spravali tak drazdivo ako zeny,tak by to bolo obtazovanie,psychicky natlak-ale nevsimla som si,ze by sa niekto zastal aj chlapov...zeny maju jedno stastie-ich spravanie nemoze byt nikdy odsudene,lebo je tazko dokazatelne...napr-tryznis kolegu v praci cely pracovny cas sexualnym zvadzanim,vyspis a s nim a potom si zmyslis,ze si asi s tym nesuhlasila /v preklade-lutujes,cakala si nieco ine/-ako sa ma chlap branit? ako dokaze,ze si nemala problem?aj keby tam bola peciatka a podpis,tak zena povie,ze pod natlakom,ze sa jej predtym vyhrazal....skus sa na iste veci pozriet aj takto...mysli aj na muzov,nie su vsetci sproste hovada ani neslano-nemastni kavickari...v akej su pasci,a na pocudovanie aj oni maju city a dokazu byt zraneni.....chlap sa ma ovladat,ale zeny nie?...vies,ze posledne udalosti v anglicku uz presli do fazy,ze su politicky,ktore chcu zakaz nocneho vychadzania pre muzov?..naco sa to meni spolocnost?...a nieco sukromne...svoj prvy bozk som dostala nasilim,jazyk az v krku,rovnako som bola nasilne oblapavana,musela som strpiet suchanie o moje nahe telo,pchanie prstov vselikde..kazdu noc odbavovanie sa na mne..bala som sa ist sprchovat...na letnom tabore ked som mala 13 rokov...a bola to baba..starsia odo mna...jej meno si pamatam dodnes...akoby som jej to mala dokazat?...znasilnenie nie je len penis vo vagine...takze nie drzat so zenami-ale drzat s obetami...nasilnik patri za mreze-a je jedno,ci je to muz alebo zena... zazila som toho ovela viac-no nezacala som brat drogy a ospravedlnovat svoje ulety tymto, /demi mozno tie drogy brala zo zabavy ako privela inych ludi a vobec to nemuselo mat suvis so smutnou story v pozadi-ale takto to znie lepsie..navyse si vsimam,ze drogy uz nesokuju nikoho/ ...ja na pocudovanie,nerobim hystericke vypady vdaka moje skusenosti na lesbicky,ani na chlapov...len na debilov 😂 ani neotravujem ludom den,ved svinstva je aj tak vsade dost a casu prilis malo..a ludia taketo veci vedia tak ci tak,ze sa to deje..a snazim sa byt objektivna a nezhadzujem slovakov😏 ..inak vidim,ze mas dobre nastudovane..tie vety akoby som citala uz tisickrat...
icon
1
XOXO -> poppy
   21.3.2021 15:18 (editované 21.3.2021 15:19)
pre poppy- Dalsi tvoj uzasny nazor. Ano lebo muz je len sproste nesvojpravne zvieratko tutu stetinka ho len zvladala a on nedokazal udrzat penis v nohaviciach. Oh, pretoto 10chlapcov za rok? Podviedli ta lebo zle zle zeny ti ich zviedli? 😂
icon
1 1
ČUPAKABRA -> poppy
   21.3.2021 13:17 (editované 21.3.2021 13:22)
ona neospravedlnuje svoj problém s drogami, vyslovene píše, že za svoje rozhodnutia je zodpovedná sama.
Ziadna. ZIADNA zena/muz, za ziadnych okolnosti si nezasluzi byt znasilnena. NIDY si za to nemoze sama, ty mizogynna krava.
flirt ti ma byt prijemny a nema na teba nikto vypiskovat jak na kobylu. Sa zamysli nad svojou sebahodnotou ked ti sú sexistické narážky príjmné.

icon
BAR -> čupakabra
   21.3.2021 17:49
🤣🤣🤣👏🏼
icon
MARIA -> poppy
   19.3.2021 21:51 (editované 19.3.2021 21:56)
necitala som vsetko nechcelo sa mi nesuhlasim s tebou takmer v nicom ale jedno je pravda zeny sa dost lacno obliekaju a to muzov alebo skor tie prasce co znasilnuju zeny povzbudzuje viac no za zamyslenie tu je aj fakt ze i take zeny znasilnuju muzi co vobec nie su vyzivavo oblecene....proste ked je taky chrapun co to robi aj ked zena to nechce alebo je spita ci bafetovana tak je to trestuhodne pretoze ziaden slusny chlap co by bol jak na baby by toto neurobil.........ja som mala tiez za mlada viac takych skusenosti a iba okrem jedeho hlupaka sa stalo ze vyuzil ze som bola opita ale inak kazdy chlapec ked som pivedala nie tak pochopil a ked som bola na mol tak radsej sa stiahol a nevyuzil prilezitost . ...zena si za to sama nemoze nikdy ......keby sa ti to stalo inak by si rozmyslala.......dokedy tu budu takto vladnut chlapi a utlacat. stale zeny .....ato niesom feministka ale toto je pravda ......mame hlboko zakorenene uz od davnych cias ze zeny su nic podradnejsia rasa ci co....a toto uz v 21 stiroci by nemalo co hladat ale stale to tu je este dokonca zeny opluvaju zeny...muzi vzdy stoja pri sebe a zeny tie sa hadaju ....kazdy nech na svoj nazor....len tie co tu stale utocite na zeny ktore boli znasilnene ze si za to mozu sami to je postoj ktory obhajuje jeden z najvacsich hriechov /zlocinov ludstva......
icon
1 0
ČUPAKABRA -> Maria
   21.3.2021 13:31
muži neznásilňujú outfity, ale ženy... nie je spravne a normalne, ze zena musi rozmyslat nad tym co si ma a nema oblict aby niekoho ,,nevyburcovala" ten co je vyburcovany je problem a jemu patri vina ak zene ublizi. Nie je ok rozmyslat kedy a kam este mozes ist sama, aby si nebola v ohrozeni. Neni ok sa musiet stale pozerat za svoj chrbat ohliadat sa , ked si ides sama von zabehat vecer.. a znasat sexisticke komentare a spravanie, lebo ved to su ,,chlapi" a ,,chlapis su taki"

Nie je to OK a chyba je v nastaveni spolocnosti, v tom, ze sa na muzov pozera ako na nadradenych a agresivnych a tak su aj voci zenam vychovavani. Na zeny ako na tie submisivne a polopripečené, ktore maju citat myslienky muzom a stale zit v strachu aby sa náhodou nezapáčili uchylovi v autobuse - aby nahodou svojim oblecenim, parfemom alebo makeupom nevydrazdili niekoho. Je to uplne cele zle nastavene.
Prestanme zenam vtkat do hlavy ze maju mat vestecku gulu a predpokladat pre seba vzdy najhorsie scenare aby sa nedostali do ohrozenia... aby zeny zili v strachu a museli nonstop mysliet na to, ci nemaju nieco v drinku, ci na nich v lese niekto nevybehne, ci typek ktory ide za nimi od zastavky az domov byva v rovnakom dome alebo ich prenasleduje,,,....
Prestanme muzov zbavovat zodpovednosti okolnostami, outfitmy a inymi nepodstatnymi vecami.

icon
DANA -> čupakabra
   24.3.2021 16:22
Každý človek je zodpovedný za svoje činy - úchyl, ktorý znásilní ženu, čo si išla sama večer zabehať, aj žena, ktorá si išla sama večer zabehať. Úchyl spácha trestný čin, žena prejaví nerozvážnosť. Obaja budú potrestaní - úchyl väzením a žena doživotnou traumou. Úchyl je úchyl, väčšinou svoje konanie nevie ovládať, a keď žena natrafí na takéhoto človeka, má skrátka smolu. Znásilňovalo sa v minulosti, znásilňuje sa dnes a znásilňovať sa bude aj v budúcnosti, tomu žiadne metoo ani drakonické zákony nezabránia. Žena, ktorá si ide večer sama zabehať, sa nemôže spoliehať na to, že znásilnenie je trestný čin, že nikto nemá právo ju znásilniť. Má síce pravdu, ale zočivoči brutálnemu násilníkovi je jej to naprd. V prvom rade sa musí chrániť sama. Napr. tým, že si pôjde zabehať cez deň.
icon
1
MENO -> poppy
   19.3.2021 20:50
Daj si čaj a chod spat 😅
Nikde som tvoje meno nespomenula tak sa nehraj na obeť a neber si veci osobne. Zasa taka dôležitá pre nikoho nie si.
To ze tu máš 5 fanúšikov co ti pritakavaju z teba nerobí hviezdu.
Každý si napíše komentár aký chce.
Niekto súhlasil s tvojim názorom niekto s mojim.
Dočítala som asi 3 vetu tak gratulujem. Tvoj komentár bol strata tvojho cenného času.

Nikto nemôže povedať obetí znásilnenia ze si za to môže sama.
Koniec.
icon
NICOL -> Meno
   20.3.2021 2:03
Ani nie Poppynho ale nášho, čo keď som tu naposledy písala, označila ma za "trolla" 😂
Hlavne to stojí dosť vela posunov palcom kým sa dostaneš cez tie jej výlevy, ktorými si očividne kompenzuje život medzi ľuďmi...
icon
2 0
MENO -> Meno
   19.3.2021 18:38
Ale budú ukazovať na ňu. A on je vlastne obeť lebo ona bola fetka a koledovala si o to.

Neviem co by ste písali keby sa to stalo vašim blízkym alebo vám.
Sú to ťažké témy a Slováci ešte potrebujú asi veľa času na to aby dospeli o emtpatie.

Trisha paytas presne povedala ze ju znásilnili ale nikto jej neveril a hovorili jej ze si sama o to koledovala tým ze robila striptérku. Ze zeny co robia v tomto biznise by nemalo byť obete.
Ako je to možné? Pokiaľ nie je styk schválený z oboch strán jedna sa o znásilnenie. Vždy je tam obeť a predátor.
icon
XOXO -> Meno
   21.3.2021 15:14
1000%
NIE ZNAMENA NIE
nech robis prostituciu, fetujes alebo ides z party lahko oblecena domov.
icon
PETRA -> Meno
   19.3.2021 19:34
👍👍👍👍už som si myslela, že som zvláštná, že to nevidím tak, ako iné. Diky Meno, dávaš mi nájdeš ešte v aké-také ľudstvo.
icon
level 66
MOMOMOON
   19.3.2021 18:23
Zlí rodičia, trauma v detstve...a hodenie sa to sra...k a opakované chyby....Nechápem toľké peniaze a pomoc od odborníkov žiadna a ani trestné oznámenie na páchateľa...mala teda aspoň povedať meno, alebo ho zažalovať toho násilníka, teda dvoch. A bohužiaľ pozvať si dílera drog k sebe si naozaj koledovala.
icon
1 0
MARIA
   19.3.2021 13:45
mnohe znasilnenia si fajt zena uvedomi az po dlhom case ze v podstate povedala nie....mna tiez raz opili ked som bola nastrocna a starsi muz okolo 35 ma vtiahol do postele no i ked som sa nebranila nicomu a v podstste nepovedala asi nie ...nechcela som to....dokonca po tom som mu to povedala ze som to nechcela....ako bola som na mol total mohol by so mnou zametat co som sa nevedela udrzat na nohach.....a neviem sama este ani dnes vi to bolo vlastne znasilnenie ci nie a mam 30 .....nemam s toho zasa traumu ale vtedy dom mala take depky viem....no a im sa necudujem vobec.....je to strastne ako vedia muzi zneuzit zensku naivitu ....my sme mnohe dost ovplyvnitelne hlavne v utlom veku samozrejme ....je dobre to davat von ...a v amerike hlabne tam je to vsetko spins hnus v tom showbiznise
icon
GERTRUDO -> Maria
   19.3.2021 14:26
Velka nevyhodia zien, nemozete sa spravat rovnako nezodpovedne ako chlapi, lebo sa lahko stane to co opisujes, opijes sa tak ze nevies o svete s chlapmi a rano zistis ze si mala sex. A aj ked sa spravate zodpovedne tak staci jedna cesta v temnej ulicke a je to. Chlap maximalne dostane na hubu.
Co s tym? Tazko povedat, kedze zena casto pocituje taku hanbu ze nepojde ani na policiu, casto si to necha len pre seba, aj preto aby nebola obvinena z vymyslania, a zaroven si to nechce pripominat.
icon
level 33
VULGAR -> Maria
   19.3.2021 14:08 (editované 19.3.2021 18:16)
.
icon
level 58
MEGAN
   19.3.2021 13:28 (editované 19.3.2021 13:29)
Ja jej to nezeriem. Verim, ze mala blbe detstvo/pubertu/dospelost v Hollywoode, bla bla bla, ale tento obraz novodobej bojovnicky proti drogam, alkoholu, harassmentu, socialnym nerovnostiam a dalsim politickym (ne)korektnostiam je na smiech, hlavne, ked o tom kaze niekto, kto stale fetuje prvu ligu, akurat si dava vacsi pozor, sa zas nepredavkovala..
icon
ČUPAKABRA -> Megan
   21.3.2021 13:36
Zeny potrebuju ,,takyto obraz novodobej bojovnicky" moja zlata. inak by si doteraz sedela doma a zavazovala muzovi topanky a utierala zem ked mu padne od huby. Na volby a vlastny ucet v banke by si mohla zabudnut. tak tiško a bud za taketo zeny vdacna.
icon
level 58
1 0
MEGAN -> čupakabra
   21.3.2021 15:44
Vdacna za fetacky, co vodu kazu, herak si slahaju? 😀 Dakujem, po zenske vzory si zajdem niekde inde.
icon
DEEDEE -> čupakabra
   21.3.2021 14:56
Volebné právo pre ženy má 102 rokov. A to sa v pražskom parlamente zdráhali dať im ho, lebo vraj ženy budú hlasovať ako povedia faráry, čo sa ihned na Slovensku aj potvrdilo. A nemuseli pracovať. Niečo ako dodnes v moslimských krajinách, manžel má povinnosť zabezpečiť rodinu a že ak nechce podla Koránu nemusí pracovať.Pletieš si dobu. Zaujímavé je, ako sú napr. v USA posadnutý právami a kultúrou Indiánov. Ked v polovici 19.storočia belosi ako obchodníci alebo zálesáci navštívili indiánske osady, boli šokovaní postavením žien. A to vtedy majetok bielej ženy patril manželovi a nemohli voliť.
icon
level 18
HOUSENKA
   19.3.2021 10:03
Je mi veľmi ľúto, že bola Demi 2x znásilnená (teda ak je to pravda) a chápem, že ju ten prvý zážitok mohol poznačiť ale pri tom druhom znásilnení sa mi rozum úplne pozastavuje. Tak ona si zavolá dílera k sebe domov a čaká čo ?! Že jej dá pusu na čelo a zaspieva jej uspávanku ? Pardon, ale za to si môže sama. Nikto normálny nezavolá k sebe domov cudzieho človeka keď nad svojím telom nemá plnú kontrolu a už vôbec nie drogového dílera
icon
level 67
ANGY -> Housenka
   19.3.2021 10:42
Neviem, či sa drogovo závislá osoba dá označiť nálepkou "normálna"
icon
level 18
HOUSENKA -> Angy
   19.3.2021 10:54
Okej, ale určite musí mať chvíľky keď je pri vedomí, a dochádza jej čo sa okolo deje. Keď si dokázala zapamätať, že bola znásilnená, určite musela ostať aspoň pri takom hmlistom vedomí pred predávkovaním, že by jej napadlo, že je to hlúposť čo sa chystá urobiť
icon
level 65
1 0
EJSY 2
   19.3.2021 8:23
Zaujímalo by ma koľko percentnú úspešnosť majú americkí psychológovia/psychiatri..je smutné čo sa jej stalo,ale ako jej teda pomohli??mala by žalovať aj tých odborníkov,lebo keď zas a znova padá do problémov či sa ocitá v situáciách ktoré jej škodia a navyše jediná terapia ktorá jej akotak pomôže je natáčanie dokumentov,kde o tom chce hovoriť pred celým svetom;tak tie peniaze ktoré z nej vytiahli by z nich s parádnym bonusom v krajine kde je všetko možné vytiahla..
icon
level 68
1 0
MIŠIČ-KA
   18.3.2021 23:30
ak sa nemýlim toto je už jej tretí dokument (stay strong, simply complicated a dancing with the devil), v podstate je to stále o jej boji so závislosťami a psychickými poruchami, s posolstvom, že drogy sú zlé a s cieľom inšpirovať ľudí...škoda, že jej to tak úplne nefunguje pri nej samej, no nič Demi snáď už nebudeš musieť točiť ďalší taký dokument...Na margo toho znásilnenia, tak by ma zaujímalo prečo teraz?! nechcem to nejak zľahčovať, len mi ostala v hlave táto otázka, keď som si to čítala, že prečo keď už natočila aj predtým tie dokumenty, a stále vystupovala, tak že je otvorená hovoriť o všetkom aby pomohla iným ľuďom...trochu mi to príde ako marketing, aby sa to odlišovalo niečím od ostatných dokumentov, tak pridali niečo spicy, aby to prilákalo obecenstvo...možno jej krivdím a ja som moc skeptická, hlavne keď sa týka Hollywoodu...ale celkom sa mi páči aj sa stotožňujem s týmto jej výrokom „ ale na konci dňa som zodpovedná za svoje životné voľby a zodpovednosť za ne nesiem len sama, “, aj keď je to trochu paradox keď to povie po hodine a pol rozprávania kto a čo za to môže...no dobre už som nejaká negatívna 🤐
icon
level 74
6 0
POPPY
   18.3.2021 19:20 (editované 18.3.2021 22:30)
strasne veci...lenze preco sa vratila k drogam?ma dozivotnu traumu,ale zas zvalovat vsetko uplne na to prve znasilnenie je silna kava...ved nech povie meno toho,kto ju vtedy znasilnil,teraz sa to robi bezne,dokonca ani dokazy nie su potrebne,ked o tom hovoris po 20tich rokoch..ano,mala aj otrasnu rodinu,jednoducho zla zivotna karta,ale,hm...to druhe znasilnenie sokuje,no medzi fetakmi sa taketo veci deju...nemyslim,ze by verejnost mala suplovat psychiatricku pomoc-lebo potom sa fakt niektore boja aj toho,ked na nich niekto zmurkne,ako bolo napisane nizsie-a to je velmi zle,velmi zle...nieco je chore v spolocnosti...tieto dokumenty /nechce sa mi demin pozerat,ani ziadnu takuto hrozu/ by mali byt riadene a s vysvetlivkami,odporucaniami odbornikov-lebo neviem ,ako takato spoved zaposobi na 13 rocnu slecnu...a k slovam,ze by sa malo o tom rozpravat,by sa malo doplnit-ano linky dovery a psychologovia,nie aby o tom cital niekto na druhom konci sveta pri ranajkach...namiesto takychto-pre mna bulvarnych-dokumentov, treba riesit vzdelavanie deti a ich vychovu,ked uz rodicia na to s*ru...a pridat by sa mali aj ti,co dovolili veci ako posledne grammy-lebo mladi chalani potom nerozlisuju medzi k*rvou a zenou...stupnuje sa nenavist voci chlapom,a viete,ze mne sa to nepozdava...demi by si mala hlavne ujasnit co chce-ok,vysvetlila zopar veci,ale dalej nech uz to riesi sukromne,a nie do smrti vyplakavat..takto chce zit?alebo ako jej mame my pomoct?!?peniaze na normalny zivot ma,na rozdiel od ubohych indiek alebo malych dievcat v latinskej amerike...je to na nej...jej nedavne zasnuby a ich zrusenie svedcia o nej dost..herecka uz nebude,ani nic v showbiznise,ved nie az tak dychberuca spevacka-takze toto by mala byt rozlucka s fanusikmi,a ked sa chce zachranit tak doktori,priroda,zivot...ti co prezili koncentraky s vacsimi hrozami,nasli v sebe silu a vedeli zit,aj bez drog...nezlahcujem demi,ale toto sa mi nepaci-z jej strany budeme tento pribeh pocuvat stale dookola,az do konca...
icon
DEEDEE -> poppy
   19.3.2021 0:04
Lenže ako povedal jeden britský veterán z ww2, ked sa ho pýtali či nemá traumu z vojny, povedal že nie, žedi dnešní mladí nevedia, že vtedy boli ludia celkom iný, odolnejší a tvrdší, život bol vtedy ovela ťažší.Dneska vela ludí kolabuje že je zavretých doma kvôli lockdownu, nedokážem si predstaviť keby vypukla vojna. Ja osobne neverím na pomoc psychologov, sú to len podvodníci ktorí berú peniaze za počúvanie ľudí. V mojom krátkom živote som podlahla mode a dvakrát navštívila psychologov, tretia ma navštívila sama v nemocnici ako ich členka ich lekárskeho zboru.Len počúvajú a prikyvujú, občas niečo povedia aby neboli celkom ticho. Velmi lutujem že som to neišla študovať. Zlatá bana.
icon
TREPES -> DeeDee
   19.3.2021 7:00
Trepes. Napriklad, ked tebe nechuti zeler, tak nechuti nikomu na svete? Mne psychologicka pomohla so stavmi uzkosti a pomohla aj v mojej rodine s jednym neprijemnym rozvodom. Mozno je chyba v tebe a nevies nacuvat a otvorit sa...
icon
DEEDEE -> Trepes
   21.3.2021 15:01
Neviem sa otvoriť a načúvať? Načúvať čomu ked som hovorila len a len ja, okrem pár viet týchto diplomovaných podvodníkov? S rozvodom ti dokáže poradiť každá nezaujatá strana,ktorá má aspon 25 rokov a nežije na ostrove, nato netreba živnostenský list. A s úskosťami ti pomohli jej kecy alebo antidepresíva čo ti predpísala?
icon
FUFA -> DeeDee
   21.3.2021 15:20
antidepresiva moze napisat iba lekar, co psycholog nie je
icon
3 0
PTFUJ -> poppy
   18.3.2021 22:06
podla mna velmi objektivny a triezvy nazor bez zbytocnej emocie..suhlasim s tebou
a len dalej komentuj!!!davaj komenty na tri strany nech tu poniektorych rozdrapi!!!
icon
9
FCKPY -> poppy
   18.3.2021 20:32
Poppy, spakuj sa prosim ta este raz a uz sa nevracaj. Ked si tu nebola, bol neskutocny klud. Kto ta ma zas citat dpc? Ani sa necudujem, ze nemas priatelov a cely den len komentujes tuto clanky. Teba by v realite nepocuval ani hluchy. Bud len rada, ze nemusis takyto problem riesit. Cize dakujem za sebareflexiu a dovi navzdy.
icon
M -> Fckpy
   20.3.2021 21:47
🙏🙏🙏
icon
REGINA -> Fckpy
   20.3.2021 1:28
ďakujem!! 🤩 zdielam názor...150% 😗👏👏
01 02
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk