Dennis Quaid s dcérkou

pridal kiwi 13.11.2019 o 9:29


Teda, so snúbenicou… som chcela.

Najnovšia vyvolená 65-ročného Dennisa je 26-ročná Laura Savoie, študentka univerzity v Texase, ktorá sa práve snaží o PhD. Krásne. Vlieva mi to do žíl optimizmus a vieru, že kým získam doktorát, aj na mňa sa ulakomí nejaký, so starobou nezmierený a ideálne bohatý, dedko.

Tak a teraz vážne. Dennis Quaid má 65 rokov a ak mu Laura povie áno aj na svadbe, stane sa jeho štvrtou manželkou. To, že bol kedysi ženatý s Meg Ryan, vieme. Ešte pred ňou bola jeho pani herečka nemeckého pôvodu PJ Soles. Zaujímavé je, že táto prvá manželka je od Dennisa o štyri roky staršia. Už pri druhej manželke to ale napravil, Meg je od neho mladšia o sedem rokov. Vekový rozdiel pri tretej manželke vyskočil ešte viac, Kimberly Buffington si vzal, keď mal 50 a ona 32. No a teraz je tu teda Laura. 65 a 26. Hm. Je pravda, že toto nie je prvý Laurin vzťah so starším chlapom, minulý rok ju spájali s 54-ročným Jeremym Pivenom (poznám ho asi len zo seriálu Entourage… A vlastne nie! Ešte hral kedysi aj vo filme, kde Mandy Moore stvárnila dcéru amerického prezidenta. Jeremy hral člena jej osobnej ochranky). Ale Dennis je asi lepšia (staršia) partia.

Neviem, ako vám, ale mne v kontexte tohto vzťahu napadol film The Parent Trap. Nie pôvodná verzia (ospravedlňujem sa filmovým fajnšmekrom), ale ten remake s Lindsay Lohan. Zahrala si tam dvojičky a úloh jej (ich) rozídených rodičov sa chopili Natasha Richardson a práve Dennis Quaid. Bol to obľúbený film našej učiteľky nemčiny z gymnázia a na konci, keď sa celá rodina dala znova dohromady, zakaždým plakala. Viem to, pretože nám to niekoľkokrát povedala. Hoci filmu happy end nechýbal, ešte predtým, než sa k sebe Natasha a Dennis vrátili, bol tam on zasnúbený s jednou blond zákeráčkou. Volala sa Meredith… a mala 26 rokov.

Film vyšiel v roku 1998 a vyzerá, že 21 rokov po premiére Dennis naplní pôvodný zámer postavy, ktorú stvárnil. K fiktívnemu Nickovi ho okrem toho približuje aj fakt, že je otcom dvojičiek. S Meg Ryan má syna Jacka, do vzťahu s Kimberly Buffington pribudli Thomas Boone a Zoe Grace. Dobre, je to chlapec a dievča a teda by si ich Lindsay Lohan oboch nezahrala. Ale dvojičky a zásnuby s 26-ročnou slečnou sa filmu The Parent Trap podobajú natoľko, že si to všimla aj predstaviteľka vypočítavej Meredith. Herečka Elaine Hendrix na Twitteri Laure odkázala, aby si na dvojičky dávala pozor (asi aby ju nevyšupli na matraci na rieku, ako sa to stalo Meredith). Tak čo, myslíte, že to Dennis s Laurou dotiahnu až k oltáru? Alebo sa, kým príde svadba, rozídu, ako to spravili aj Meg Ryan so spevákom Johnom Mellencampom?

 

Fotka s prsteňom musí byť! Ak vás zaujíma, čo za akciu to bolo, tak YouTube event v Tennessee, kde mal mať premiéru akýsi nový film o Johnnym Cashovi

 

Dennisa a Lauru spolu prvýkrát videli v máji tohto roku

 

 

Pred Laurou bol ženatý s Kimberly Buffington, rozviedli sa vlani v decembri po 14 spoločných rokoch

 

V rokoch 1991- 2001 bol ženatý s Meg Ryan. Na fotke v polovici spoločnej dekády.

 

 

A úplne prvou pani Quaidovou bola P.J. Soles. S Dennisom sa spoznali pri natáčaní filmu Our Winning Season v roku 1978.

 

 

Film The Parent Trap a malá Lindsay. To boli časy!

 

 

Šťastný koniec, pani učiteľka nemčiny už plače. Ale celý ten príbeh je dosť čudný, dvaja ľudia sa rozídu, a každý z nich je úplne v pohode s predstavou, že jedno zo svojich dvoch detí už nikdy neuvidí…lebo veď stačí jeden kus z dvojčiat.

 

 

Šťastnému koncu predchádzal vzťah s Meredith, ktorá chcela Lindsay šupnúť do internátnej školy

 

A tu už máme vtipnú Elaine a jej varovanie pre Lauru

 

Tie dvojčence sú Dennisovi tuším súdené. Pár rokov dozadu si vo filme What to Expect When You’re Expecting zahral muža s omnoho mladšou manželkou, ktorá mu jeden pár porodí.

 

Zdroje: dailymail.co.uk, dailymail.co.uk

 







Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
0102
icon
DANA
   17.11.2019 18:12
ešteže sú na svete aj ľudia, ktorí majú deti z lásky a nepočítajú s kalkulačkou v ruke, koľko ich tie deti budú stáť a či na to vôbec majú
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   17.11.2019 11:26
Ejsy veru tak,pre nich sme len čísla a nikoho my reálne nezaujímame. Sss no len toľko je to ich vec.Ako som hovoril,kto chce nech má,najprv kariéra potom deti,len aby čosi ostalo po mne.Decko bude mať 20 a ja 60.Hormóny,biologický klam majú silu. poppy:len si myslím,aby z toho boli prachy treba mať s pracháčom deti alebo sa oženiť,inak prachy nebudú.Len to,že sem tam ju zobere von,kúpi jej čosi,odveze ju v aute,to sa neoplatí.A naťahovať staré ovisnuté cikule len kvôli pár šupom.Fuj.Keď už tak mať deti s ním a potom alimenty.Mark Zuckerberg,keď založil oficiálne ten facebook,išli po ňom baby jak po sladkom. Ani sa nečudujem,len alimenty vyrátané z jeho zárobkov a majetku by vyšli na 100000 dolárov mesačne.To by sa ešte oplatilo,keď už tak hovoríme.Ale len so starým spať a nič z toho.Jedine tie mega alimenty.Ani vyššie postavenie cez sex sa neoplatí.Ja robím v ozbrojených zložkách a tu baby majú zodraté kolená.Dostanú fleky ale po voľbach sa zmení vedenie a to čo bolo už neplatí.Zmenia sa riaditelia,veduci a ministri a menia sa stoličky.Tak zase padli na to staré miesto a sú na tom ešte horšie ako predtým.Len,že 4 roky lepšie zarábali.Ale hovorím,že sa to neoplatí takto ,lebo to není večné.Skôr len cez tie alimenty(to tie ženy chápem,že tak idú,iné prachy) a manželstvo
REAGOVAŤ
icon
EMINA
   16.11.2019 23:20
Majo, ejsy, poppy, naprosty suhlas s vami
REAGOVAŤ
icon
SSS
   16.11.2019 22:41
Jedna zena v rodine porodila prve v 40tke a druhe v 42ke a este by chcela tretie Co by ste este len ma to povedali?
REAGOVAŤ
icon
SSS
   16.11.2019 22:40
Poppy rozumiem ale, 1 riesenie by som videla. Keby kazdy clovek zil minimalisticky. Nekupoval by si tolko vela veci oblecka ci potravina a pod Bolo by to trosku lepsie. Lenze zijeme v extremne materialistickej, konzumnej a presexualizovanej spolocnosti.zeny sa spamataju v 40tke ze chcu deti ale zrazu to uz nepojde. Tal pojdu na umele
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   16.11.2019 21:05
Vidím,že aj mladí chalani majú rozum..treba vás viac takých..
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   16.11.2019 21:00
Že dôchodky..som sa pobavila,veď tak to je nastavené ako aj Majo písal,zodrať a predlžovať čas odchodu do dochodku,nech človek vydrží max.pár rokov,aby ešte dotoval farmaceutický priemysel a čau,pá;aby sa dochodok vyplácať nemusel..akurát tak našim spoluobčanom,lebo tí zodratí nie sú,keďže 30r.nerobia nič,len vykrikujú o svojich právach čo im EÚ a rôzne organizácie radia
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   16.11.2019 20:18
Sa mi páči,že aj niektoré baby majú rozum.
REAGOVAŤ
icon
POPPY
   16.11.2019 18:46
zareagujem na @sss-zabudni na tento argument,ze kto bude na nas robit,lebo ak ma ktokolvek v hlave aspon troska fungujuceho rozumu tak si povie-musime porodit viac deti aby mal na nas kto robit,ok-cize o par rokov bude ovela viac obyvatelov-teda bude treba rodit este viac deti ?? chapeme sa? matematika…a po case bude co? budeme dovazat mimozemstanov,aby robili na dochodky?namiesto toho aby si ludia,zijuci ludia,dopriali normalny zivot,tak uz teraz mnohorodicky okradaju buduce pokolenia,lebo viac ludi potrebuje viac miesta-tak nebudete byvat v domoch,ale pekne ako skreckovia v malych bytikoch…na plazach budete ako sardinky…budete musiet viac robit lebo viac ludi potrebuje viac veci..a vsade bude logicky viac hluku,smeti…budu sa musiet vyrubat dalsie lesy a znicit dalsie luky a zelen,lebo ludia budu potrebovat miesto…atd…psychodoba…greta by mala ****t na plastove pohariky a radsej robit osvetu v otazke rodicovstva…a nespoliehajte sa sakra na nejaky dochodok,radsej si setrite alebo ulovte prachaca ako slecna z clanku-chvilku s nim vydrzte a potom s vylepsenym kontom bezte za svojou laskou /ale staci ked sa budete len milovat,mnozenie obmedzte na minimum ?? /
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   16.11.2019 18:08
Dobre,ešte naposledy,1 dieťa do rodiny?Už v roku 2021 nás bude 8 miliárd a s tým súvisiace problémy okrem iného.Je to paradox,ale v krajinách,kde nemajú čo žrať,sa rodia deti a to len preto,lebo oni nerozmyšlajú ako debilko Majo,oni nemajú nejaké “sociálne veci“ ako my v Európe.Tak si užívajú aspoň ten sex bez ohľadu,že nemajú čo do úst.Trocha pudové,no.Nič iné nemajú.A životná úroveň je hlavne v Európe,Sev.Amerike,Kanade,Austrália,Japonsko.Inak je to bieda.Číňania nemajú ani dôchodky,nič,preto tak rýchlo idú dopredu.Okrem toho 1 dieťa na naplnenie dôchodkov je málo.By museli byť tak 3.Okrem toho není robota,a za pár rokov jej bude ešte menej.Okrem toho veď my mladí nemáme vlastné bývanie skoro,ak nezdedím alebo mi rodičia nepomôžu.Inak není šanca,len mamahotel.Pomohli mi ale to musím ešte 15 rokov splácať a segra takisto.To sú “istoty“.A každému rodičia nemajú z čoho pomôcť a bývať celý život v podnájmoch?Och.Chcete mi povedať,že je to inak?Už potom naozaj neviem.Nikomu nič netlačím do hlavy ale je to očividné.Už fakt končím,viem že som moc odbočil ale nedalo mi.Prepáčte:D Dik ešte raz.
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   16.11.2019 17:42
Ako netreba nad tým rozmýšlať,lebo by človeka jeblo.Človek je rád,že je zdravý.Ale čosika na tom je.Hawk.
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   16.11.2019 17:40
Však dobre hovoríte.Hlavne o tom kapitalizme Ejsy.Aj celkovo.A pochybujem,že zmením názor,keď už budem starý ****.:)Fakt,len aby čosi bolo a človek ani nebude vládať.1 dieťa je luxus stále a doniesť dieťa do tohoto sveta?Nope.Ja si myslím,že človek,keď už má rozum,ťažko to bude inak.Sme len čísla a to čo trepú v telke?Rozprávky pre blbých.Budúcnosť pre nás není ružová a kto to vidí inak,je naivný.Či už klimat.zmeny,migrácia,umelá inteligencia,automatizácia,ekonomika,choroby,vojny,hladomor a to není ďaleká budúcnosť.No nie.Ja ľutujem tie deti.Tak už len pre to.Není o čom a áno je to smutné.Je to smutné ale je to tak.A že sú toto prázdne reči?Ja som povedal,kto chce mať to jedno dieťa alebo nebodaj viac,nech sa páči.Ale drvivá väčšina ľudí z môjho okolia,ktorí majú mozog vravia čo ja.Kto bude robiť na naše dôchodky?Krásna víla,tak ti odpoviem,myslíš,že vydržíš do 64 robiť?Oni s tým rátajú,že pokapeme.Alebo ich to nezaujíma.Majú svoje gagory plné,svoje deti zabezpečené a klapky pred očami.Migranti a roboti to doplnia.Ani invalidný mať nebudeš pokiaľ nemáš mega známych doktorov v komisii.Toť všetko.Takže by stačilo ne/stažovania ale aj to niekedy treba,lebo sa mi niekedy zdá,že niektorí ľudia sú vypnutí a nevedia kde je realita.Ďakujem za pokec.
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   16.11.2019 15:52
neviazaný spôsob života a hmotné statky sú to najdôležitejšie čo v živote potrebujú..a týmto vymývajú mozgy najmä mladým,ktorým ani nedochádza,že práve vďaka tomuto“ideálnemu zriadeniu“,slobode a demokracii sa nemajú šancu osamostatniť a tí čo by chceli založiť si rodiny..
REAGOVAŤ
icon
SSS
   16.11.2019 15:48
A kto bude robit na nase dochodky. Zavolame si tiez pristahovalcov? Mat jedno dieta nie je taky drahy spas. Nepotrebuje mat milion hraciek a ine veci. To len rodicia niektori aby sa mohli chvalit kolko si mozu dovolit. Mam pocit ze dakedy boli deti vdacnejsie a lepsie ku svojim rodicom. Majo o 10 rolpv zmenis nazor. Je smutne co ti povedala mama.
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   16.11.2019 15:45
A drvivá väčšina ľudí po nezaplatenej lopote prichádza domov večer vyšťavená(lebo sa zamestnáva 1 miesto 3,aby nááhodou nemuseli dať zo“svojho“ďalšiu min.mzdu)kde oddych pre nich znamená sledovať tv z hlúposťami a reklamami,kde sa ich snažia presvedčiť,že neviaza
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   16.11.2019 15:40
Majo-to aj ja,dúfam,že sa dožijem toho,že ľudia pôjdu do ulíc za seba a nie za politikov,ktorí ich len zneužívajú na svoje osobné ciele.. Teris-dovolím si nesúhlasiť,kapitalizmus je zisk-čím väčší,tým lepšie,ale len pre pár vyvolených,ktorí zotročujú ostatných,pretože ich zdravie ani život nemá pre nich inú ako výrobnú cenu..
REAGOVAŤ
icon
KRÁSKADŇA
   16.11.2019 14:04
džízs
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   16.11.2019 9:13
Anonym,poppy,,Ejsy:Ďakujem :)Je to smutné ale je to tak.Ale je pekne vidno,že ešte veľa ľudí má aj v hlavičke toho dosť,len v dnešnom svete platí,že nejde o to čo vieš ale kde koho máš.Som rád,že máte podobné názory.
REAGOVAŤ
icon
TERIS
   16.11.2019 0:43
No a ja ako ekonomicka dodam iba to, ze tu nevladne kapitalismus, ale klientelismismus, byrokracia a socialisticke prezitky. S tym hyenismom suhlasim, zial bohu to je proste v ludoch ako v koze. A to zial, aj v krajinach, ktore nie su skazene socialismom
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   15.11.2019 23:19
Och tak tá prvá polovica môjho prvého komentu sa mi niekde“stratila“-len som v nej vyjadrovala súhlas s názorom a postojom Maja a potešujúce zistenie,že nie všetci mladí majú vymletý mozog..vládne tu kapitalizmus,hyenizmus a podľa mňa sj byrokracia ako vyšitá..
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   15.11.2019 23:03
Poppy-napísala si to veľmi dobre a výstižne a vlastne aj v mojom mene,len ten vek nesedí-ja som rodila vo veku 19r…a ešte dodám,že je smutné,že pocit nadradenosti rastie s výškou konta,čo sa ale bohužiaľ nerovná výške IQ,či užitočnosti človeka ako takého..
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   15.11.2019 22:55
*utvel v pamäti verš: v Klausovi se zrodil plán“postarej se každý sám“-proto řada zbohatlíku vycucáva republiku.. Osobne si myslím,že my sme na tom ešte horšie..
REAGOVAŤ
icon
TERIS
   15.11.2019 21:39
@poppy to mas moj obdiv, ja som v 18 bola sama dieta. S takymto pohladom suhlasit mozem a ako povedam, ak to nie su prazdne slova, ktore maju iba spolocensky zaobalit to, ze niekto proste nechce- a to je vporiadku, tak preco nie. Nestretnut svojho manzela a nemilovat ho tolko, ze to dieta bolo proste takove prirodzene pokracovanie vztahu a tej lasky, lebo uz nebolo mozno ist vyssie…no nelutujem. Aj ked to nase deti nebudu mit lahke, mozno tie slusne vychovane k nejakym moralnym hodnotam, ludskosti…trebas by mohli nieco zachranit? ??
REAGOVAŤ
icon
ANONYM
   15.11.2019 21:11
aj ja sa zastanem Maja..nie preto, ze ho zerem ????, vynimocne ?? ale preto, lebo mam podobny nazor a v tejto dobe mi naopak pride sebecke do takehoto sveta co speje len do riti decko priniest, uz som sa tu raz o tom rozpisovala
REAGOVAŤ
icon
POPPY
   15.11.2019 20:22
kedze nas desivy dennis a jeho uchylna frajerka v podstate nezaujimaju,idem sa zastat @majo teba…keby sa mi nebolo pritrafilo,aby som v pozehnanom veku 18 a pol roka porodila,tak ostanem bezdetna navzdy…ziadna sila by ma neprinutila priviest bezbrannu dusu do tohto priserneho sveta,kde vladnu peniaze,chrapuni a ludia s nizkym iq…planeta sa nici zavratnym tempom,napriek tomu sa idu vsetci posrat z matiek,co kazdy rok porodia aspon 1 dieta /vsak naco im vysvetlovat ze tym viac sa budu ostatni musiet obmedzovat/…nema sancu vychovavat z dietata prilis dobreho a slusneho cloveka,lebo ho zvysok neskor zozerie…a co tyka uzivania si-vseobecne su ludia na slovensku na toto slovo citlivi,neviem ci je to pozostatok silnej krestanskej tradicie alebo komunizmu-ale maju pocit,ze ked si budu uzivat,tak robia nieco zle…navyse,nikdy nevies,cim si clovek presiel od detstva a mozno si v dospelosti chce uzit zivot,jednoducho to,co dovtedy nemal moznost zazit…je drzost a krutost nazyvat takychto ludi sebeckymi…ja napr vidim kazdy den okolo seba sebecke matky a ich napisem deti,ale radsej by som hodila expresivnejsi vyraz….mnohych ludi k dietatu dotlaci spolocnost a okolie,nie vlastna ozajstna tuzba…a mat dieta len kvoli starobe?po prve,nevies ci sa dozijes buduceho mesiaca,nieto staroby,po druhe-vela rodicov sa v starobe radsej klame seba samych ze ich zboznovane dietko ma len vela roboty,namiesto toho aby si priznali,ze na nich serie a uziva si zivot…takze v skratke-naco privadzat na svet dalsiu dusu,ked ich je tu tak vela,smutnych ,opustenych?treba zabudnut na pocit nadradenosti,ze moje geny su cosi viac-obyvkle kto si to mysli,tak pravda byva presne opacna…aj milionari mavaju deti casto len preto,ze je to vyhodny biznis pre obe strany…
REAGOVAŤ
icon
TERIS
   15.11.2019 19:21
Dana, Flegma, suhlas zeny. Mna trebars to mat deti bavi. A strasne ma bavi aj byt vydata za jedneho muza. Ono to proste je taka biologicka prirodzenost, zachovanie druhu. Mame tu vyhodu, ze my ludia nemusime. Ze aj to uzivanie si mozme. Ale stale to je velmi prijemny bonus navrch. Ja som Husakove decko, ja pamatam este aj socialismus. Co tie dristy o tvrdom kapitalisme? Ved si v niecom takem nikdy nezil ?? Lebo odkedy tu u nas alebo susedov mame tvrdy kapitalismus? Pamatas prvu republiku, ktora tomu tu bola trocha blizsie? Ked mi bolo zhruba tolko, ako Tebe tak som tiez nikdy nechcela sobas nie to deti. A priznavam, ze z ciste sebeckych dovodov. Ja a kompromisy? Obmedzenie slobody? Nikdy. No a stalo sa a nemenila by som. Pre mna je ta rodina proste top strop. ?? Rovnako ale akceptujem odlisny pohlad na vec, ak nie je zabaleny do prazdnych fraz.
REAGOVAŤ
icon
FLEGMA
   15.11.2019 17:51
Majo, ja len upresnim Danin vyrok o uzivani si… uzivat si zivot neznamena kefovat vsetko, co ide okolo ?? pre niekoho moze byt uzivanie hoci len to, ze si v sobotu moze nerusene pospat do xy-tej (kazdy si moze doplnit cislo)… cestovanie, vecierky, kultura, atd, predsa len s detmi je to znacne obmedzene…
REAGOVAŤ
icon
DANA
   15.11.2019 17:03
@majo – nie, nemáš pravdu, čo som si hneď pomyslela, ak píšem, že si chceš užívať život sám pre seba, vôbec tým nemyslím baby, myslím tým, že chceš žiť podľa svojich predstáv a záujmov a nechceš sa v ničom prispôsobovať druhému človeku, v tomto prípade deťom je to trochu sebecké, ale každý má právo žiť svoj život podľa svojich predstáv, tak prečo to ospravedlňovať nejakými rečičkami, aké je nezodpovedné privádzať dnes deti na svet a podobné blabla
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   15.11.2019 16:51
Danka ja som nepovedal,ze peniaze nemam.Ako urcite niesom Kollar.To som napisal len pre porovnanie.Suhlasim s tebou,ze kto chce mat deti nech ich ma.Ale ako obycajny clovek ich obdivujem.Vobec niesom suknickar ak si myslela to,ze si chcem len uzivat.(lebo to je jasne,ze si si to hned pomyslela)Skor tie baby viac ukazuju rožteky ako chlapy.Len vidim co sa deje naokolo a lutujem deti co sa dnes narodia.Je to moj nazor.Som rodinne vychovany ale ked mi uz mama minule povedala,ze ona by teraz v mojom veku nechcela deti,tak je to sila.Ono je pekne byt bohaty na nieco ine ale trochu naivne.Raz,ked to dieta je treba sa on starat a dnes v tvrdom kapitalizme a v tomto hyenizme?Peniaze niesu vsetko ale su dolezite.Clovek riadne sam nema a nieto este vychovavat dieta.1 dieta je dnes luxus.Mozete mi hovorit co chcete.A vo vyssom veku,ked ma clovek toho viac,je tiez blbost,ze len kvoli tomu aby po mne nieco zostalo.Potom je uz neskoro plakat.A stale myslim normalnych ludi,nie tie opice.
REAGOVAŤ
icon
DANA
   15.11.2019 15:49
@majo – prepáč, ale to sú len drísty na zakrytie vlastnej sebeckosti, však sa nehanbi za to, že nechceš mať deti, lebo si chceš užívať život len sám pre seba, máš na to plné právo, ale prosím Ťa, nekecaj tu debiliny, že na deti a rodinu nemáš – čo? peniaze? človek nemusí mať peňazí ako Kollár, aby bol šťastný kto chce mať deti, ten ich bude mať, aj keď sa cíti byť chudobný na peniaze, je však bohatý na niečo iné, lebo dokáže obetovať svoje vlastné pohodlie pre svoje deti inak, tiež patrím k tým, ktorí deti nemajú
REAGOVAŤ
icon
MAJO
   15.11.2019 13:05
danka:to,že my dnesní mladí chlapi majú problém s potenciou alebo ich sex nezaujíma..no je to čiastočne pravda…je veľa zdochliakov čo majú zdravotné problémy,áno ale to je menšina…a ,že ich sex nezaujíma..no sex aj hej ale to ostatné okolo nie…v dnešnej dobe sa ženiť,mať deti,hypotéku(mozno pre seba)..nie…bohužial,je taká doba,človek je rád,že má pre seba a priniesť decko do tejto doby,ked sam clovek nema..ochhhhh je to smutné ale je to tak….každý chlap čo má trochu šedej kôry,tak nechce v dnešnej dobe deti…ja mám 26 a tiež nechcem…a nikto z mojich rovesníkov to nechce(aj baby)…je to smutné ale je to tak,je hnusná doba a len kvôli biologickému klamu si dodrbať život,no nie..možno keby mal človek rozpočet ako boris kollar ale inak nie..a co sa týka dievciny v clanku,tak ta ide po peniazoch,vedu v tom nehladajte…
REAGOVAŤ
icon
SPARATKO
   15.11.2019 9:27
@admin-1,618 juchuuuuuu ˘? Ja stasna zemepan ????
REAGOVAŤ
icon
JOURS
   15.11.2019 6:10
HM no nemám pocit že by sa to nejak rozbehlo….na to koľko je tu nových adminiek, kedysi keď bola len wonder a kara tak tu bolo viac článkov ako teraz keď tu je asi 6 adminiek a keď už sa niečo prida je to o ľuďoch čo asi väčšina z nás nepozna, bez akéhokoľvek vtipu a rozsah je skoro vo forme vojna a mier….
REAGOVAŤ
icon
ADMIN-1,618
   14.11.2019 22:32
@Nana – kludne sa mozu vyjadrit redaktorky, nemyslim si, ze by v tom bol problem ?? Aj teraz su v zalohe nejake clanky
REAGOVAŤ
icon
NANA
   14.11.2019 22:03
soráč adminko, ale nejako to tu zreje prázdnotou a nudnosťou.. skôr by som povedala, že to nie je o novom dizajne a bla bla bla, ale o schopnosti či možnosti platiť pisálkom za články a na čas.. prestaň nás tu opíjať nejakým rožkom.. nie sme všetci tak sprostí ako si myslíš!
REAGOVAŤ
icon
ADMIN-1,618
   14.11.2019 21:35
Ahoj @Emina, je toho teraz trosku vsetkeho viac a chystame novy dizajn, plus menime isty system, ale neboj sa, vsetko sa coskoro uplne rozbehne a aj teraz sa snazime ist bez vypadku a kazdy den nieco a zase cez vikend bude toho viac ?? @Sparatko – potesim ta, hviezdne vojny budu coskoro ??
REAGOVAŤ
icon
TERIS
   14.11.2019 20:27
Sasenah povedala by som, ze miera zaujimavosti je velicina, ktora nie je objektivne meritelna. Naopak by som chcela pochvalit pikosky za to, ze to tu zas ozilo, verim, ze kazdy tu najde svoje a trebars sa aj cas od casu dockame aj tej peprnej ironie ako za Sugar ci stareho admina.
REAGOVAŤ
icon
MMM
   14.11.2019 18:24
Ta tvar je hroziva
REAGOVAŤ
icon
EMINA
   14.11.2019 17:10
Pikosky co sa zase deje? ?? boli ste tak dobre rozbehnutí a zase útlm ?? dúfam, že len nejaké technické problémy sa vyskytlu, či čo? Admin please nejaké vysvetlenie, dik
REAGOVAŤ
icon
SASENAH
   14.11.2019 16:26
Zdá sa to len mne? posledný týždeň keď tu na pikošky prídem tak sú tu samé nezaujímavé články o nezaujímavých ľuďoch…..
REAGOVAŤ
01 02
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk