Kevin Federline si bude robiť srandu sám zo seba |
V jednom z jeho posledných vystúpení na verejnosti, pred tým ako sa nad ním definitívne uzavrú vody prechodnej slávy, sa Kevin Federline objaví v 30 sekundovej reklame na poisťovňu Nationwide Mutual Insurance. Spot je súčasťou kampane „Life Comes at You Fast“, ktorej mottom je nevyspytateľnosť života. Kevin sa v ňom zmení z rappera obklopeného krásnymi ženami na zamestnanca fast-foodovej reštaurácie. Klip bude odvysielaný počas finálového zápasu amerického futbalu, SuperBowlu, 4. februára. Reklamný čas počas tohto prenosu je vôbec najdrahší v americkej televízií. Odhaduje sa že 30 sekúnd bude tento rok záujemcov stáť 2, 5 milióna dolárov. Koľko dostane Kevin, nie je známe. Predchádzajúcou tvárou tejto kampane bol napríklad aj MC Hammer. Jeho reklamný klip nájdete v pokračovaní. Na fotke je Britney Spears, pretože vtipnejšie vyzerá. Tá žena má milióny, a predsa mi kradne obrusy zo stola a vlastnoručne si z nich vyrába unikátne ošatenstvo. Šialenec alebo génius? To budú musieť rozhodnúť historici.
|