Batman: Gotham Knight trailer

pridal admin 24.4.2008 o 9:50


Ešte predtým ako 18. júla vtrhne do kín The Dark Knight vyjde 10 dní predtým na DVD 6 príbehov zahaleného bojovníka v zbierke Batman: Gotham Knight.

Tá je výnimočná nielen tým, že rozpráva o udalostiach ktoré sa odohrali medzi filmami Batman Begins a The Dark Knight, ale hlavne štýlom spracovania. Renomovaní americkí scenáristi sa spojili s najrešpektovanejšími umelcami japonského anime a vytvorili tak netradičný mix dvoch kultúr animácie a rozprávania.

Výsledok vyzerá strhujúco. Len som sklamaný, že som tam nikde nevidel zábery na nohavičky dievčat v školských uniformách… Asi to nebude úplne ozajstné anime…



Zaradené pod: Film




Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
01
icon
AIREN
   25.4.2008 15:16
Tomike skvele, tak sme potom dohodnuti, vyzera to tak, ze ani Fesi neprotestuje….sak vies kam vedu kroky Fesi vedu i moje ?? I ked podla mna Fesi by bolo viac pochuti skor otaku fetis ala Inuyasha, Kagome a Kikyo…len mi nie je jasne, ci by Fesi preferovala kratku skladanu minisuknu alebo kimono ?? takze kym tvoja rola je jasna, my sa este musime dohodnut… Inak dakujem vam velmi pekne, za tie komplimenty co tu hadzete ohladom mojich vedomosti co sa anime a mangy tyka, ale je toho este vela, co som nevidela a musim dohnat ci dokonca vonkoncom nepoznam…sak vravim som len maly velky otaku ??
REAGOVAŤ
icon
FESI
   25.4.2008 14:52
Jaaj ludkovia, tak toto mi chybalo, genialna diskusia na spravnej urovni, len skoda ze den nema 36 hodin ale len 24, pretoze v poslednej dobe nemam cas sa venovat tomu comu by som chcela. Tomike rozvediem ti to v maily ktory sa ti snazim pisat uz niekolko tyzdnov ale kedze si sa v mojich (okrem ineho aj ; )) ociach zapisal az prilis dobre, nemozem si dovolit napisat ti povrchny 5 riadkovy mail, nato si ta prilis vazim a tudiz miera ktorou mi imponujes musi byt adekvatne ohodnotena aj(!!) v maily na ktory mi chyba to najdolezitejsie a to je ten drahocenny CAS!! co sa tyka anime temy, korejske filmy a spol. tu myslim airen tazko najde protivnika a spoludiskutatora, cajka moja stale sa od teba ucim a blazenym pohladom sledujem kazdy tvoj krok v nasom malom virtualnom svete : ))
REAGOVAŤ
icon
TOMIKE
   25.4.2008 14:12
Preydator – niet co dodat. Co sa nerdovstva tyka, nasadil si mi chrobaka do hlavy, asi sa uz z toho nevykecame napriek tomu, ze znalostami takej Airen nesiahame ani po lem jej roleplay outfitu ?? Definitivny verdikt ale necham na Mon, naslovovzatu odbornicku na kategorizaciu nerdov ?? Airen – jasneee, najlepsi deal ever, tesim sa na svadobnu noc. Ja budem Tidus, ty Yuna a Fesi Rikku, otaku fetis multiplayer all night long.
REAGOVAŤ
icon
AIREN
   25.4.2008 13:15
ups zabudla som si vyplnit meno, ale hadam doslo od koho to je ??
REAGOVAŤ
icon
ANONYM
   25.4.2008 13:14
preydator: mno co sa tyka manhwy ci ak chces tak korejskej mangy a filmov ci animeciek na to mam len jednu odpoved: kolko ludi tolko nazorov…co nie je zle, mna osobne prosto nechytili ich filmy ci animecka, ale to neznamena ze si dam klapky na oci a nebudem otvorena novym veciam…a nie podla mna vobec nie je trapne mat rad stare animecka…a aj disneyovky…ale ako si sam naznacil, animecka detom urcene samozrejme, ich naucia viac a daju im viac aj podla mna ?? Tomike: mozno lacny zart ale zasmiala som sa ?? a Tomike s tebou i na kraj sveta, nezabudaj na akciu dva v jednom a Salt Lake ??
REAGOVAŤ
icon
TOMIKE
   25.4.2008 7:25
Airen: Coze? aka terra incoita? (ja viem, lacny zart, me ineptum. Interdum modo elabitur). Chcel som len tolko, ze napriklad Tebou zmieneni Grimmovci mi nie su cudzi, rovnako ako kopa dalsich stariniek… ich vytvarna stranka mi nie vzdy sedi, ale pribeh je silny motivator. Apropo, ked raz budem bohaty a dominovat svetu, dufam, ze sa so mnou pridas na cestu sem: http://www.tautoz.co... ...m/ghiblimuseum/
REAGOVAŤ
icon
PREYDATOR
   25.4.2008 7:24
airen: o manhwy (nevedel som ci pouzit spravny vyraz pre pochopenie alebo ten vseobecne znamy z Japonska :)) a serialoch z Koreje si mozme mysliet svoje, ale ich niektore filmy su naozaj bohovske a to nehovorim o Oldboy ci celej serii o pomste, je tam dost filmov vhodnych na vzhlidnutie a amici z nich prave zacinaju cerpat na svoje ubohe remaky typu Lake House. Uz len filmov o problemoch medzi severnou a juznou korejou je dost z ich produkcie a niektore su vazne zaujmave i ked opomenieme uz len ten osobitny a .. proste pritazlivy styl spracovania. Nehovorim ze pribeh je vzdy silna stranka, je skor banalny (v com sa podobaju s cinanmi ktori ako keby radi tocili divadlo a nie film), ale to neznamena ze nezaposobi, ved si spomen na Sailormoon (Tomike – nerdy ? ?? nie sme my vsetci co tu debatujeme o anime atd. uplni nerdovia v porovnani s ludmi co pozeraju Superstar ? :)). inak co sa produkcie amikov a japoncov tyka, vacsinou nic moc, skor mam radsej ked spolupracuju s francuzmi ci talianmi, proste europanmi, potom je to ten spravny feeling (je to trapne ale mne sa napriklad pacili tie kreslene veci o Robinovi Hoodovi, Lady Oscar a kopec dalsich). a Tomike je to len o tej nalade, je to obcas banalne, obcas repetetivne, vela krat prehnane, ale o to viac ta dostanu niektore scenky a momenty ktore sa vryju do pamate a formuju charakter, preto by som daleko viac odporucal davat detom pozerat anime (spravne pre ich vek samozrejme) nez aspon dnesne Disneyovky (sorry ale klasika Disney je bohovska, ovsem samozrejme nikoho nic nenauci narozdiel od anime)
REAGOVAŤ
icon
AIREN
   24.4.2008 16:46
Tomike: dakujem, aspon niekto oceni moje perly a eufemizmy ?? A co sa teba tyka Tomike ja si nie som ista nicim…pre mna si este stale Terra incognita ?? A ja ta rozhodne nepodcenujem v tom co si videl ci nevidel, kedze sama som toho este vela nevidela co sa anime tyka… tym to si nevidel starsie styly kreslenia som myslela animecka ktore mam ja rada…obcas sa nepresne vyjadrujem: mea culpa… Ach jaj, vsak uvidime ako dopadne Sky Crawlers…
REAGOVAŤ
icon
TOMIKE
   24.4.2008 15:58
Airen – povedat, ze si mensi vacsi otaku je eufemizmus riadneho kalibru ?? Co sa znalosti anime tyka, tepem formu, z ktorej ti odlejem v mojej obyvacke sochu. Ale zasa si nebud taka ista tym, co vsetko som mohol a nemohol vidiet, ze sa mi nieco nepaci neznamena, ze som sa o to aspon neosuchol ?? Apropo, I.G. sa nevyhybam, len v mojich ociach stratili auru zaruceneho zasahu do cierneho – pre porovnanie Ghibli sa podla mna zatial velmi neutli v miere a la Innocence.
REAGOVAŤ
icon
KARIBOO
   24.4.2008 15:44
prosím si link na video, nezobrazí sa mi. Ď
REAGOVAŤ
icon
AIREN
   24.4.2008 15:10
Tomike: mno poviem pravdu, zasmiala som sa. je dost vtipne povazovat sailormoon za nerdy ale oki…a to si nevidel starsie styly kreslenia…co ja viem mne teraz napada seria Grimm’s Fairy Tale od Nippon Animation z konca 80tych rokov…alebo take Candy Candy…z 70rokov atd…vsetko vecicky na ktorych som vyrastala… a mozno prave preto mam rada stare animecka…. priznavam menej po chuti su mi stare mangy… nasi rodicia, taktkovia hlavne vyrastali na winnetou-kach ci spaghetti westernoch… dodnes nemozem citit ani jedno z nich, a nedokazala som nikdy pochopit to nadsenie pre tento zaner ci filmy…preco ich maju radi? lebo na tom vyrastali…takisto mam ja rada stare animecka… neviem dat dovody, preco to treba vidiet alebo preco to stoji za pozornost…niektore mozno pre pribeh, ine aj pre animaciu, kedsi pozries niektore starsie animecka pre deti a starsie disneyovky, vidis ten rozdiel…mozno preto…ale mas pravdu, ja som uz asi taky mensi vacsi otaku … i ked este stale nie s dostatocnym prehladom… Na zaver len tolko, ze podla toho aky mangakovia davaju spracovavat svoje mangy Production I.G, by som sa im az tak nevyhybala
REAGOVAŤ
icon
TOMIKE
   24.4.2008 14:29
Preydator – s Tvojim druhym prispevkom sa uz viem skor stotoznit (innocence, bebop, animatrix, atd). Zo Sky Crawlers som videl akurat trailer ale vyspelost animacie sa z toho ale posudit da. Pribeh… co ja viem, po Innocence som trosku opatrnejsi voci tvorbe od Production IG ?? Fesi – od americkej spoluprace s japoncami toho radsej nikdy vela necakam. Aj v pripadoch, ze japonsky tim je kompletne nezavisly, amici vzdy dokazu niecim film zabit aspon v distribucii (vid disneyfikovany americky preklad Sen to Chihiro oproti japonskemu originalu)… mozno je teda tento skepticky pristup najlepsi: ak nic necakam, nic ma v Batmanovi nemoze sklamat ?? Airen – vasen pre sailor moon bohuzial neviem pochopit. Pripada mi uz prilis otaku (nerdy) a k starsim vytvarnym stylom anime sa musim skor premahat. Ale ak mi venujes minutku a zhrnies mi par dovodov, preco podla teba stoji za pozornost, skusim to este raz (ja som kulturne pomerne submisivny) Fesi: cau cica, tak ako? Bola si nakoniec na military treningu? Uz je z teba scharfschutzer Mjr. Konig, ubernepriatel ruskych sniperov? ?? Dlho sme nekecali… (bodaj by tu pracu kat spral), hod par riadkov!
REAGOVAŤ
icon
AIREN
   24.4.2008 14:18
preydator: korejske anime a mangy, presnejsie sa ma vraviet manhwy su zaujimave, ja osobne preferujem ich manhwy pred ich anime…aj ich filmy a serialy mi pridu dost povrchne…tak ako animecka….a priznavam obcas tym pribehom v manhwach rozumiem este menej ako v mangach fesi: mno jo, pekne sme sa tu stretli…sak nasa oblubena temicka…trailer je o nicom…nuda, to mas pravdu…ale ja si aj tak vzdy pockam na recenzie…tym verim viac ako ehm trailerom… neviem, osobne si myslim, ze nie vzdy ta spolupraca amikov a japoncov dobre dopadne…aj v tom mas pravdu…a priklady? sak to si mozme hodit o tom pokec i osobne
REAGOVAŤ
icon
FESI
   24.4.2008 13:39
Tomi a airen! : )) ake mile stretnutie :)) jasne ze aj v ciste japonskej produkcii najdeme nejake fau pax, ale v spolupraci s nimi by som cakala vasci odvaz a nabombovanie traileru ktory ma ludi prilakat do kin. batman v style anime ako takej musi byt fantasticky ale do akej miery amici nechali tymto ludom volnu ruku je otazne a reprezentant sta by trailer sposobil iba to ze moje ocakavanie a nadsenie kleslo na bod v ktorom to uz len odignorujem. co sa tyka klasiky (oh moja milovana sailor moon), je vascina na baze kresby, postupom doby sa viacej vyuzival pocitac co nepovazujem vyhradne za negativu pretoze su japonci v tomto smere naozaj machri a v tomto ponimani som sa ani zatial nestretla s ´prepocitacovanim´ ale verim tomu ze mne ako laikovi tu v dalsich komentoch poskytne mnozstvo prikladov, tak bude zas o com debatovat, ze fesaci a fesandy?
REAGOVAŤ
icon
PREYDATOR
   24.4.2008 13:30
Tomike PS: kde si videl Sky Crawlers ? vsak vyjde iba v auguste ??
REAGOVAŤ
icon
PREYDATOR
   24.4.2008 13:27
Tomike a airen: No ja som ani nepovedal ze je to na stopercent nerozlisitelne a ano 2 inocence boladost onicom uz aj ako celok, ale v tej jednotke su pocitacove sceny v sprvnych momentoch v spravnej miere, ale take lyricke preplavanie po hladine rieky tecucej mestom za dazda to je jedna z mojich naj scen. a nesudil by som podla traileru kebyze nereagujem na to co napisal admin ?? (ze to vyzera strhujuco – lebo nevyzera sorry :)). a aj tak mam radsej z tych menej technofilnych anime prave staru dobru Sailormoon (i ked nebola naj postavou v tom seriale:)), kto videl ten pochopi. A Cowboy Bebop tusim ma pocitacove zabery ale ani tam to nie je moc vidiet. A prezentaciou technologii a stylov samozrejme bol Animatrix (skoda ze Revolutions tak zmrvili cely dojem a to som svojho casu Reloaded obhajoval :)) a Kill Bill vsuvka o Oren ishi. plus je tu este korejske anime ktore vyzera prekvapivo dobre ale je prazdne vnutri (uplne, vykradacka)
REAGOVAŤ
icon
AYLA
   24.4.2008 12:44
no ush nech je jul ??
REAGOVAŤ
icon
KAP0R
   24.4.2008 12:33
olovrant!!!!!
REAGOVAŤ
icon
JANKA
   24.4.2008 12:23
desiata!!!!!
REAGOVAŤ
icon
ZUZZZZZZZZZ
   24.4.2008 12:01
Juraj Gagarin ma neska meniny: seecko dobree
REAGOVAŤ
icon
AIREN
   24.4.2008 11:46
Videla som aj od japoncov animecka, ktore boli moc prepocitacovane, nazvyme to tak.. aj napriklad tomike spomenul jedno z nich (Ghost in the Shell 2: Innocence, kto videl jednotku, Innocence mu dojde dost mno divne … Ja osobne mam pocit, ze podla tohto traileru nedokazem posudit nic…mozno si akurat spomeniem: ach kde su tie krasne casy ked som sedela pred telkou a ako male decko pozeravala rucne kreslene animecka…fnuk…ale doba pokrocila… Nebudme take konzervy, a budme trosku otvoreny aj novsim veciam….a ked toho noveho budeme mat plne zuby,pozrime si preventivne nieco z toho detstva ( ja osobne si vytiahnem Sailormoon a budem spominat na casy ked som tiez behala na ZS v takej skladanej sukni ako hlavna protagonistka
REAGOVAŤ
icon
TOMIKE
   24.4.2008 11:03
Preydator – neni trosku predcasne sudit celu sextalogiu na zaklade traileru s anime klasikami? ?? Btw. grafika mi este v ziadnom anime nepripadala stopercentne nerozlisitelna od rucnej prace, mas nejaky tip na tomto poli? (Ghost in the Shell 2: Innocence bol miestami riadne umely, Sky Crawlers uz vyzera byt na lepsej ceste).
REAGOVAŤ
icon
FESI
   24.4.2008 10:42
uplne suhlasim s preydatorom
REAGOVAŤ
icon
PREYDATOR
   24.4.2008 10:10
no zatial to vyzera tak ze Animatrix lepsie na tom. aspon v tom trailere som nezahliadol nic co by som uz nevidel japoncami spravene lepsie v niektorom z anime co uz su. urcite to nema stylisticky na Ghost in the shell (myslim trailer tiez k Ghost in the Shell). a az prilis vidiet pouzitie pocitaca, to by nemalo
REAGOVAŤ
icon
MABEL
   24.4.2008 9:58
kto sa boií netopierov, hmmmm kto z VAS?
REAGOVAŤ
icon
DOMCA
   24.4.2008 9:57
mam rada tu nepravidelnost a mnozstvo pridavanych pikosiek, lebo nikdy neviem kedy a kolko tu zas toho noveho najdem…a najiac mam rada ked sem aj tyzden nemozem a potom sa sem dostanem ??
REAGOVAŤ
icon
DOMCA
   24.4.2008 9:55
uz som cakala ze u prvaaaaaaaaaaaa.ale tento koment ma prekvapil
REAGOVAŤ
icon
JARUSKA
   24.4.2008 9:54
?? ne nor mal na stránka toto
REAGOVAŤ
01
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk