Lady Gaga a deti

pridal L 15.1.2014 o 19:42


Viete si to predstaviť? Ja nie.

Fajn, dajme tejto milej predstave ešte jednu šancu. Poďme sa spolu zamyslieť ešte raz. Gaga a deti…

 

 

 

 

 

 

 

Gaga a deti…

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm… Gaga a deti.

 

 

 

 

 

 

 

Nepomohlo? Nie. Spojenie Gagy a detí k sebe proste nejako nesedí, aj keď možno by z nej bola skvelá matka. Veď tichá voda brehy myje. Ani by deťúrencom nemusela robiť kostýmy na karneval do škôlky, iba by otvorila dvere do svojho šatníka…

Aj keď sa nedávno šírili klebety o rozchode Gagy a jej frajera Taylora Kinney (Gaga totižto na svojho drahého nemala čas, a trošku ho zanedbávala) medzi nimi je proste všetko oká. V najlepšom poriadku. Dvojica sa objavila pekne ruka v ruke aj na jednej z afterpárty po Golden Globes 2014.
Taylor, s ktorým Gaga trávi voľné aj nevoľné chvíľky od roku 2011, nedávno o ich vzťahu čo-to opäť porozprával. Vraj je už dávno pripravený usadiť sa a chce mať deti…

„Chcem dať mame vnúčatá. Myslím si, že by som bol dobrý otec a bolo by mi potešením. Páčilo by sa mi to, veď mám po 30tke. Samozrejme, moja mama chce, aby som sa oženil a mal deti. V našom vzťahu, ktorý je vážny, som šťastný. Som veľmi šťastný chlap.“

Na tému deti sa v minulosti vyjadrila aj Gaga, ktorá má v pláne aspoň 3 deti: „Chcem mať veľa detí. Myslím, že najmenej 3. Naozaj veľmi chcem mať rodinu, a chcem vychovávať svoje deti. Aby som bola úprimná- mať svoje vlastné deti, to bude ako mať 3 malé monštrá stále so sebou.“  Pekne Gaga. Pekne. Deti a monštrá…

Lady Gaga a Taylor Kinney

A pre malú predstavu- Gaga a monštrá deti







Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
01
icon
LUKY
   29.9.2023 20:32
práve počúvam lady gaga album the fame,monster,born this way,an art pop,chromatia,joanne, proste

LADY GAGA MIX ON SPOTIFY
icon
LUKY
   29.9.2023 20:29
gaga je môj vzor ,ale že má rada nás ....
DETI !?
Wow keby som američan jáááj super by to bolo
icon
LUKY -> michelle
   29.9.2023 20:34
máš pravdu
čo ak jej dcerá/syn bude gaga číslo 2.
icon
JENNKA
   20.1.2014 14:24
Si poklad (:
REAGOVAŤ
icon
KARA
   20.1.2014 10:55
fuha, to netusim, mal by ist na schvalenie, preverime, opravime ??
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   20.1.2014 10:09
kara, môj problém je ale v tom, že keď dám do príspevku link, vôbec mi to príspevok nezobrazí (predtým mi to aspoň napísalo že príspevok čaká na schválenie) – to ma vždy dosť vydesí – prečo to tak je?
REAGOVAŤ
icon
KARA
   20.1.2014 9:25
jenn, kludne mozes hadzat linky, my ti to schvalime ??
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   20.1.2014 8:54
Alebo stačí hodiť do googlu „Proč se klon kočky nepodobá své předloze?“
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   20.1.2014 8:52
Tak tentoraz bez linku. OMG. Tak to skúsim znovu a kratšie ?? Chápem čo myslíš, a súhlasím, že k rodičovstvu by sa malo pristupovať maximálne zodpovedne a na plný výkon – ale zároveň som chcela povedať aj to, že nikto nemá právo súdiť iných ľudí a rozhodovať o tom kto je/bude dobrý rodič a kto nie, alebo niekomu zakázať mať deti. Kritériá rôznych ľudí na svojich partnerov sú prirodzene rôzne, a na túto tému sa popísalo množstvo kníh a bola by to skutočne dlhá debata. Ďalšia vec, že popri klasickej genetike nesmieme zabúdať ani na epigenetiku (ktorá ešte ani zďaleka nie je preskúmaná tak, ako by sme si to priali), t.j. všetky vonkajšie faktory, ktoré ovplyvňujú nielen vývoj plodu, ale aj jeho vývoj po narodení. Pekný článok tu: http://www.osel.cz/i... ...038;clanek=6524
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   20.1.2014 6:29
Nezobrazilo mi príspevok ??
REAGOVAŤ
icon
BARB
   18.1.2014 10:02
Jennka toto je jediné dôležité z tvojho príspevku: „Je dôležité k rodičovstvu pristupovať zodpovedne a nenarobiť si detí ako smetí ak na to nemám. Ale to už je vec vzdelania a výchovy a spoločenskej propagandy.“ ja nehovorím o tom že eugenika sa má zaviesť do zákonov ani nič podobné (pripadala by som si vtedy ako ďalší ujo s fúzikmi) ja hovorím o tom, že každý by mal chápať aj túto časť, že niekedy je to zjavné. Ak má niekto dedičnú chorobu prenesie ju veľmi pravdepodobne na svoje deti…s tým pocitom by som ja nevedela žiť. a eugenika je filozofický smer…každý nech si z nej vezme toľko koľko mu svedomie dovolí.nebavíme sa tu o deťoch, ktoré sú z laboratória alebo o tom, že by som svojho partnera, kvôli nej poslala na neviem aké rozbory alebo čo. ja len hovorím, že sa podľa toho v istom spôsobe riadime, či chceme alebo nie, pretože človek je tak naprogramovaný, že ho priťahujú ľudia trebárs s hustými vlasmi viac ako s riedkym ničím na hlave (to len ako príklad). zbytočné sa tomu brániť…takisto pozerám na schopnosti toho človeka postarať sa o dieťa po finančnej stránke…hodnoty, ktoré ja preferujem sa zhodujú s hodnotami eugeniky, čiže až taká utópia to nebude…chcem inteligentného, zdravého, uvedomelého a kultúrne založeného človeka ktorý nedá dieťaťu len svoj úžasný genofond ale oveľa oveľa viac…správnu výchovu, správne prostredie atď
REAGOVAŤ
icon
CAITEY
   17.1.2014 22:50
Veru hej, Jennka ma v tomto pravdu. Takisto nie je ziadna zaruka, ze aj to relativne geneticky spravne naprogramovane dieta v buducnosti neochorie na trebars virusovu chorobu s nasledkami, resp. ze sa to nestane aj dospelakovi. Prip. havarka/uraz. Samozrejme, netreba zatvarat oci, prip. ignorovat dedicne choroby. Nikto predsa nechce vedome dieta znevyhodnit. Tuto v pripade pochybnosti o dedicnych diagnozach, vedia testy vylucit riziko, ci napovedat ako toto riziko eliminovat (to uz su skor pripady IVF). Nech je umoznene mat deti vsetkym, ktori si ich zelaju
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   17.1.2014 9:15
Barb, genetika je oveľa komplexnejšia ako to, čo píšeš. Lebo aj dvom zdravým, fyzicky zdatným ľuďom sa môže narodiť choré alebo postihnuté dieťa – a nestáva sa to iba výnimočne. O priamej a nepriamej genetickej dedičnosti a povrchovej dedičnosti toho vieme ešte sakra málo na to, aby sme sa mohli baviť o eugenike. Je to utópia. Šlachtenie zvierat – za príklad si vezmem psov – sa nedeje za účelom ich zdokonaľovania, ako sa mnohí mylne domnievajú, ale za účelom ich lepšej prispôsobivosti a účelnosti. Pri niektorých plemenách sa preferujú krátke nohy a dlhé uši, pri iných dlhé nohy, farba srsti, dĺžka srsti, záleží na tom NA ČO toho psa chceš vyšľachtiť. Pri párení sa následne preferujú jedinci, ktorí dané kritériá spĺňajú, a ak sa im podarí vrh, dajme tomu 5-tich šteniat, z tých šteniat sa opäť vyberajú na ďalšie párenie iba tí jedinci, ktorí sa čo najviac blížia k požadovaným kritériám. Niekedy sa takí narodia dvaja, niekedy jeden, niekedy žiadny. Nehovoriac o tom, koľké choroby si so sebou nesú šľachtené plemená / problémy s kĺbami, očami, ušami, srdcom, dýchaním, zubmi, srsťou (napríklad atopický ekzém s ktorým som sa osobne stretla) a krátkou dobou života – porovnaj to s krížencami z ulice alebo útulku, ktorí sa častokrát dožívajú od 15 do 20 rokov (náš sa dožil 18,5 a v živote bol u zverolekára 2x ak nerátam očkovanie) a chorobami trpia iba výnimočne, pokiaľ si ich neprinesú od zlého zaobchádzania svojich predošlých pánov (infekcie, červy, slepota, povrchové zranenia) Skutočne si chceš predstavovať podobný systém pri ľuďoch? Aké by si použila kritériá? Silu? Inteligenciu? Vylúčila by si choré deti? Čo napríklad ľudia s amyotrofickou laterálnou sklerózou? Zakázala by si Hawkingovi mať deti lebo nie je 100%-tne silný a zdravý človek? A čo ľudia s alergiami? Tí by sa mohli rozmnožovať? KDE je tá hranica? Uvedom si že okrem nereálnosti eugeniky je kameň úrazu aj v kritériách – KTO by ich robil? Ako by vyzerali? Ako by si zadefinovala ľudí, ktorí sa o deti vedia postarať a ľudí, ktorí sa o deti nevedia postarať? Dôležité je uvedomiť si, že z ľudí sa stal taký úspešný druh hlavne kvôli ich altruizmu. To, že pomáhame slabším, chorým, slepým, hluchým – tým sa staráme o náš vlastný ľudský genofond. Nemusí byť každý Einstein aby bol prospešný /hodný žitia, rovnako ako nemusí byť každý športovec aby niečo dokázal. Rôznorodosť je to, čo je pre život najdôležitejšie. Nikto nemá právo súdiť, kto môže a nemôže mať deti. Pretože akonáhle toto právo niekomu vezmeš, niekto iný ho môže vziať tebe. Je dôležité k rodičovstvu pristupovať zodpovedne a nenarobiť si detí ako smetí ak na to nemám. Ale to už je vec vzdelania a výchovy a spoločenskej propagandy. Chápem tvoje tendencie, aj ja som takto kedysi uvažovala a teraz sa za to haMbím, že som bola taká hlúpa. Skutočne si skús preštudovať tú knihu, možno ťa to posunie ďalej. Nejde o nič iné, iba o uvedomenie si faktov a vnímaní ich zo širšej perspektívy.
REAGOVAŤ
icon
BARB
   17.1.2014 7:47
zašlo to tak ďaleko, že sa využívala len negatívna eugenika (tábory, sterilizácia) ale nikdy eugenika nebola skúmaná vekmi…určite nikdy nebola dokázaná jej nefunkčnosť (tak dlhý výskum sa nikdy neviedol aby sa to skúmalo po generácie)…je to ako šľachtenie psov alebo iných druhov…môžme vytvoriť stromy so špecifickými vlastnosťami (iba kladnými), zvieratá ale človeka nie?blbosť. jasné, že sa dá pozdvihnúť určité veci a jasné, že človek, ktorý má fyzicky zdatných rodičov má oveľa väčšiu pravdepodobnosť, že bude fyzicky zdatný…a nehovorím o nadčloveku, to patrí do nacizmu nie do eugeniky.a rôznorodosť je super, nehovorím, že nie.ty narážaš však na niečo ako keď sa má medzi sebou množiť len izolovaná časť obyvateľstva a brať sa spolu bratranci a sesternice nedajbože inak spríbuznení ľudia…vtedy to má negatívny efekt čo vieme už zo stredoveku kde to bolo skoro normálne, aby sa bohatstvo nededilo a nerozdeľovali medzi nových členov rodiny…lenže ja sa bavím o tom, že by deti mali mať ľudia, ktorý sa vedia postarať a majú dobrú genetickú výbavu (čiže IQ nad hupacieho koníka a nebyť labilný, že keď do teba drgne niekto tak sa rozpadneš) i keď súhlasím aj s tým, že tých, ktorý nie sú schopný života, by nemali umelo udržovať na žive…thats all
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   17.1.2014 6:01
Lol Barb. Odporúčam knihu od Edwarda J. Larsona s názvom Evolúcia, kde eugenike venuje celú jednu dlhú kapitolu. Eugenické tendencie začali u bratranca Charlesa Darwina, ktorý si po prečítaní jeho On the Origin of Species vytvoril vlastné vedecké teórie o evolúcii človeka, volal sa Francis Galton (áno, ten pán čo vymyslel aj techniku odtlačkov prstov). Eugenikou sa vtedy seriózne začalo zaoberať veľké množstvo vedcov, nielen britských, ale aj nemeckých, amerických a franczúzskych, dokonca bolo vytvorené aj vedecké centrum pre eugeniku ktorú istý čas viedol aj syn Charlesa Darwina, Leonard. Zašlo to tak ďaleko, že v USA boli prijaté zákony, ktoré zakazovali rozmnožovať sa určitým skupinám ľudí a viac ako 300 000 ich bolo násilne sterilizovaných. O apartheidoch a nacistických táboroch smrti snáď ani netreba hovoriť. Seriózne vedecké výskumy nakoniec dokázali, že eugenické preferovanie určitých jedincov nevedie, ako sa vtedy mnohí domnievali, k „nadrase“, ale naopak, k úpadku genetickej rôznorodosti – jednoducho povedané, takto evolúcia naozaj nefunguje. Oveľa väčší význam sa začal prikladať výchove a vplyvu vonkajšieho prostredia ako samotnej genetickej výbave zdedenej po rodičoch. Odporúčam preštudovať si aj čo-to o epigenetike, čo je pomerne mladá vedecká disciplína a do evolúcie má čo povedať (o.i. vplyv vonkajších faktorov na embryonálny vývin plodu). Faktom je, že evolúcia miluje rôznorodosť a každý človek, ktorý si myslí, že ju ktokoľvek dokáže cielene riadiť, je buď duševne chudobný, alebo trpí komplexom všemohúceho. (alebo jednoducho o evolúcii ako takej nič nevie) A tú knihu skutočne odporúčam každému, kto sa chce niečo dozvedieť o evolúcii – a koho to naozaj zaujíma, Darwinov On the Origin od Species je úplný základ, plus ďalej sa dá vyberať z nepreberného množstva kníh, od Dawkinsa a jeho Selfish Gene alebo The Greatest Show on Earth, až po Zamrzlou evoluci od p. Jaroslava Flegra. Keď si kúpite Evolúciu od Larsona, odporúčam slovenský preklad, ktorý p. Kováč (prekladateľ) doplnil mnohými skvelými postrehmi a na konci ešte uvádza aj menej mainstreamové evolučné teórie (najviac sa momentálne razí moderná neodarwinistická syntéza a teória sebeckého génu), ku ktorým pridal aj referencie na knihy. Stojí to za to a sú to fakt skvelé knihy.
REAGOVAŤ
icon
BARB
   16.1.2014 16:43
Jennka a kedy sa prišlo na to, že eugenické princípy sú úplne hovadiny?vieš vôbec čo je eugenika?podľa mňa nemáš ani najmenší šajn.a určite nikto nedokázal, či funguje alebo nie…
REAGOVAŤ
icon
DIDIANA
   16.1.2014 12:50
Suhlasim s ppp…nie kazda zena sa v ulohe matky najde, ale to bohuzial niektore zistia az ked sa matkami stanu :-/
REAGOVAŤ
icon
JENNKA
   16.1.2014 5:35
Eugenické tendencie tu už boli, našťastie sa dosť skoro (a nanešťastie pre „dejiny ľudstva“ a mnoho ľudí aj dosť neskoro) prišlo na to, že je to úplná hovadina. To len na margo niektorých komentárov, aj keď chápem, tiež mám niekedy pocit, že niektorý genofond by sa jednoducho nemal šíriť ?? Milujte sa a množte sa ?? a nezabudnite pritom chodiť na prednášky o plánovanom rodičovstve, ou jé.
REAGOVAŤ
icon
MICHELLE
   15.1.2014 22:39
Radšej nech veru rodia takí čo na to majú a o deti je postarané ako takí čo po pôrode sa na ne vyserú a strčia do domovov alebo ich pošlú žebrať na ulicu nech majú na chlast
REAGOVAŤ
icon
FALLINGDIAMOND
   15.1.2014 21:48
podla mna ona bude super mama ?? vidim to na nej ?? oni dvaja budu dobri rodicia ??
REAGOVAŤ
icon
SANTEN
   15.1.2014 21:25
To babo ako sa tvari „spokojne“ pri nej ?? ?? ?? Len nech rodi lebo populacia je na tom zle a kto ak nie prachaci to mozu zachranit??? ??
REAGOVAŤ
icon
GETRUDO
   15.1.2014 20:28
Ak niekomu zakazat deti tak ludom ktori sa o nich nedokazu postarat a deti umieraju hladom, a ze ich je dost.
REAGOVAŤ
icon
SYLVANAS
   15.1.2014 20:20
Aj ja si myslím, perfektná bude ??
REAGOVAŤ
icon
MICHELLE
   15.1.2014 20:08
ppp a ty vieš aká bude matka? čo ak vás všetkých prekvapí a bude perfektná matka. máš svoj štýl, skvelo spieva, kde je napísané že jej deti budú chodiť v tých kostýmom…. ja jej to prajem, sama som matka a je to to najkrajšie čo môže byť, má priateľa s ktorým sa miluje, kariéru ktorá jej vynáša majland to dieťa alebo deti sa bude mať skvelo, možno lepšie ako kardasiankyne alebo angeliny jolie
REAGOVAŤ
icon
PPP
   15.1.2014 19:57
niektorym luďom by nemalo byť dovolene mať deti ??
REAGOVAŤ
01
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk