
A v kampani na slnečné okuliare.
Lily to od našej poslednej pikošky o nej poňala trochu lepšie. Vyzerá dobre, a v reklamnej kampani pre Henryho Hollanda (ktorý je jej kamarátom, a navrhuje jej oblečenie na koncerty aj na bežné nosenie) dokonca nemá ani cigaretu večne zapichnutú v papuli. Ale zato má veľmi veselé slnečáky, a tiež aj za mak fotošopu. No dobre, možno za vrece maku fotošopu. To nič nemení na tom, že už je tu oficiálne jar, že som zmeškala zatmenie slnka, a že po jari prichádza leto, a tie okuliare budeme naozaj potrebovať. Niektorí sú možno verní svojim starým dobrým pilotkám, no pre tých, čo majú radi také tie viac krejzy, je určená táto pikoška. Pastelové farby, ktoré má Lily na sebe, a tie jej vtipné brejle, ma nútia rozmýšľať, aké plavky si kúpim tento rok, a či ich vôbec budem potrebovať, lebo kto vie, možno bude leto zase len akože. Ale to snáď nie. A preto si obkukajme radšej fotky a ostaňme pozitívni. A teraz sa treba najmä sústrediť na prichádzajúcu každoročnú ice bucket challenge, prezývanú aj Veľká Noc. A páni, pamätajte. Je jedno akú drahú voňavku na svoju žienku nastriekate. Stačí, že jej frcnú z nejakej inej, rovnako drahej aj iní, a bude smrdieť ako stará šlapka, bez ohľadu na to, či to je Channel 5, alebo veľkonočná voňavka za euro.






