Podnikateľka Rihanna |
Riha promuje svoju novú značku make-upu.
Začína sa ma zmocňovať reálne podozrenie, že Rihanna nečíta Pikošky. Fuj, veď to by bolo aké rúhanie sa. No vyzerá to tak, že to bude pravda. Napriek tomu, že som napísala o jej novej značke mejkapu už niekoľko článkov, mi totiž stále poštárka nepriniesla balíček od nej, v ktorom by som mala všetky produkty ako darček za to, akú reklamu jej tu robím. A nemyslím si, že by mi to pani poštárka ukradla, ona sa totiž nelíči. Preto si začínam myslieť, že Riha nás nečíta. A že mi nič nepošle. Španieli majú ale o čosi väčšie šťastie, ak túžia po jej produktoch, pretože majú Sephoru. My nemáme ani prd, iba 50 eurový shipping a CLO. A tak Riha neprišla ku nám, ale do Madridu, kde spoločne so Sephorou robila promo pre Fenty Beauty. A nám tu neostáva nič iné, iba dať na slová jednej šikovnej youtuberky, ktorá vypátrala, že 7 eurový makeup od Catrice má takmer totožné zloženie ako ten Rihannin a ešte ho aj vyrábajú v tej istej továrni. A týmto toto kozmetické okienko nadobro uzatváram. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |