
Khloe sa stala tvárou a zadkom kampane pre Protein World.
Značka Protein World sa zalberá prípravkami na chudnutie, chudnutím a zdravou výživou. Do povedomia verejnosti sa dostala najmä v roku 2015 svojou kontroverznou kampaňou „are you beach body ready?“. Najnovšie vyhlásili za tvár svojej novej kampane a 30 dňovej výzvy Khloe Kardashian.
Khloe sa za posledných pár rokov podarilo schudnúť viac než 18 kíl. Za 6 týždňov čo prestala jesť syry a mliečne výrobky sa jej podarilo zhodiť takmer 5 kíl. Škoda, že to nevidno aj na tej jej obrovskej riti. Ale zo silikónu ti asi ťažko ubudne nejaké to kilo len tak…
Sama povedala, že sa teraz cíti 10 krát zdravšie. Ja jej to aj verím, no neviem či sa tie sajrajty na chudnutie čo do seba teraz pchá nevyriadia na jej zdraví neskôr. Zo značky Protein World si Khloe obľúbila najmä šejky. Vraj je to pri jej zaneprázdnenosti nevyhnutnosťou ako mať zdravý životný štýl.
V kampani jej to samozrejme pristalo. Ale čo retuš dnes nedokáže, však? Jej 30 dňovú výzvu môžete sledovať na jej Instagrame.





