Z dcéry vyrástol syn

pridal kara 25.6.2018 o 7:06


Z dcéry Cynthie Nixon sa stal Seph.

Cher už nie je jediná celebrita, ktorá porodila dcéru, no teraz už má syna. Rovnaká situácia nastala aj v rodine Cynthie Nixon. V piatok sa konal pochod s názvom Trans Day of Action a Cynthia v ten deň túto novinku oznámila na svojom Instagrame. K fotke napísala, že je veľmi hrdá na svojho syna Samuela Josepha Mozesa (prezývajú ho Seph), ktorý tento mesiac úspešne ukončil vysokú školu. Dodala, že vzdáva hold jemu a aj každému, kto sa zapojil do Trans Day of Action.

Keďže momentálne Cynthia kandiduje za guvernérku New Yorku, vyslúžila si aj trocha kritiky od niektorých ľudí za to, že príspevok bol tendenčný a takto pred voľbami jej ide určite iba o to, aby si tým nahnala hlasy trans komunity, keďže doteraz o tom mlčala napriek tomu, že Samantha už niekoľko rokov žije ako Seph. To sú aspoň dohady médií, ktoré tak súdia z jeho fotiek na sociálnych sieťach. Seph sa narodil v novembri 1996 ako Samantha Cynthii a jej partnerovi Dannymu Mozesovi. Tí sa ale v roku 2003 rozišli a o rok na to už Cynthia randila s jej terajšou manželkou Christine. Cynthia si zrejme už Dannyho priezvisko poriadne nepamätá, a to napriek tomu, že s ním bola 15 rokov, keďže v príspevku na Instagrame napísala Moses namiesto Mozes a až neskôr to opravila.

Cynthia a Samantha kedysi

Cynthia a teraz už Seph

Cynthia a Danny Mozes

Cynthia a Christine Marinoni







Môžete sa prihlásiť cez naše konto, alebo Facebook. Získate ikonku, vlastné meno, súkromné správy, a aj možnosť odpovedania na príspevky.
Meno:
ODOSLAŤ
:)
0102
icon
H16L
   27.6.2018 22:41
ze ovlivnuju rodicia ako vzor deti urcite, ale tie deti nie su zavrete doma a vychadzaju aj von a vnimaju predsa, ze existuju aj pary muz a zena. A teda mi odpovedzte ako je mozne, ze hetero paru sa narodi homosexualne dieta? To tiez odkukalo? ?? nastudujte si tuto problematiku odbornejsie a potom sa k veci vyjadrujte, pripadne sa nevyjadrujte.. radsej. A inak je to ich zivot a pravo na stastny zivot ma kazdy. Nikoho tym neobtazuje. Ale kedze je slavna, tak o tom vsetci musime vediet a riesit to. A urcite s tym pocita a je jej to asi jedno, takze menim nazor, rozculujte sa tu ??
REAGOVAŤ
icon
ANONYM
   27.6.2018 17:06
Vulgar, si prvy clovek okrem mna co vola pikosky Pikose ?? uprimne ma to potesilo a pobavilo ??
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHH
   27.6.2018 13:40
aha, takze hlavne spravy. to sme si mohli tuto debatu usetrit uz v zaciatku. (vlastne, viac ako to ked mi ludia hovoria ze so mnou suhlasia, mam radsej to ked nakoniec vysvitne aki ludia so mnou nesuhlasia. nech pre mna za mna zniem ako kreten)
REAGOVAŤ
icon
KARA
   27.6.2018 13:39
Akoze kludne sa hadajte dalej ?? ja len do toho rychlo skocim s dvoma infoskami ?? Podla harvardu (link co som postovala vyssie) tymto problemom trpi az 1% ludi – co asi nie je uplne bezvyznamne cislo. A k tomuto linku – ten pan doktor zamerne chybne prezentoval vyledky studii, aby mu to padlo vhod, aj ked to nebolo zalozene na pravde a vysledky tych studii vobec nehovorili to, co on tvrdi. Je toho plny internet, je to vyvrateny hoax (rovnako ako cele chore hlavne spravy)
REAGOVAŤ
icon
DANA
   27.6.2018 13:25
https://www.hlavnesp... ...zna/629649 tento článok celkom dobre vystihuje, čo si o tom myslím ja
REAGOVAŤ
icon
AHHHHH
   27.6.2018 13:17
dana, ja ti to neberiem, zda sa mi ze si nepochopila/nechces chapat to co som povedala. takze najlepsie by bolo ak sa prestanme koncentrovat na vsetky ine problemy ktore nepostihuju aspon 10% populacie lebo su bezvyznamne, a akonahle sa im venuje pozornost oznacme to za nafuknutie. sorry jako, ale logika nikde. nevadi
REAGOVAŤ
icon
DANA
   27.6.2018 12:51
Ahhh: akýkoľvek prejav, ktorým nevyjadrujem absolútny súhlas a bezvýhradnú podporu s trans-ľuďmi, či presnejšie s názormi takých ľudí ako si ty, je u teba diskriminácia a znevažovanie, či dokonca agresia, to je zaujímavé nuž ja si myslím, že je to nafúknutý problém, pretože sa týka malého zlomku ľudí, a aj iní majú vážne zdravotné problémy, o nič menšie ako trans, ale toľko sa nimi svet nezaoberá, len z trans sa ideme pomaly posrať – ach bože, to už nebude len mikroagresia ??
REAGOVAŤ
icon
TORI
   27.6.2018 11:50
podstatou všetkých týchto problémov s ktorými sa rodíme a po celý život bojujeme je nájsť v sebe tú vyrovnanosť a prijať to akí sme čo je podľa mňa tá najťažšia vec v živote a ľudia ktorí to nedokážu sa schyľujú k radikálnym rozhodnutiam ako sú presne takéto operácie (netýka sa to len trans-ľudí)…úprimne si myslím že to čo nám príroda nadelila bolo z nejakého dôvodu a nemali by sme to silou mocou chcieť zmeniť
REAGOVAŤ
icon
TERIS
   27.6.2018 10:53
Ja teraz uplne od tejto konkretnej temy- ja si normalne kolkokrat tak trochen kacirsky ako hetero svetla blond pridem strasne diskriminovana mensina. Nielen ze nas je na planete uplne skoro najmenej, cize mensina naozaj sme, aby sa jeden bal si s prepacenim uprdnut uz dneska. Mali bysme tiez vyjst do ulic a revat, hadam aj skoro budeme musiet )))) Ako spolocnost sa potacame stale od jedneho extremu k druhemu. Dana presne ako pises, sme ludia, do riti, ohleduplnost a tolerancia by mala fungovat reciprocne a nemala by byt presadzovana na silu na ukor kazdeho jedneho z nas.
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHH
   27.6.2018 9:44
Dana: vyznelo to z mojej strany dost utocne, ale za tym co som napisala si tak ci tak stojim, aj ked nechcem aby to znelo ze ta obvinujem z toho ze behas po ulici a mlatis ludi za to ze su trans. Mikroagresie su tiez problem. Minimalne, zda sa mi ze znevazujes celu tuto problematiku stylom vyjadrovania – proti prirode, nafuknutost problemu, preco radsej nie depresia? Ak si ja rada nechavam mastit ego a len ja musim mat svoju pravdu, skor porovnaj nase komentare: neviem kto z nas sa bohorovne vyjadruje o tom co a ako sa deje.
REAGOVAŤ
icon
DANA
   27.6.2018 5:48
mimochodom: to delenie na cis a trans – doriti, sme ĽUDIA! takéto delenie nie je diskriminačné?
REAGOVAŤ
icon
DANA
   27.6.2018 5:47
Ahhhh: a mozno transgender ludom nevie veda a lekari pomoct prave preto, ze sa stretavaju s odmietnutim, utokmi, posmechom, diskriminaciou a znevazovanim zo strany ludi s podobnymi nazormi ako ty. moja zlatá, kde vo svojom príspevku diskriminujem, znevažujem, vysmievam sa, útočím a čo ja viem čo ešte na trans-ľudí? pripadá mi, že neznesieš, keď Ti niekto nemastí ego bezvýhradným súhlasom a nadšením z Tvojich geniálnych názorov trans-ľuďom ani veľmi nepomôže okamžité prijímanie a bezvýhradná podpora okolia, pretože ten problém je v ich vnútri, ak sám nevieš, kam sa máš zaradiť a máš zmätok so svojou sexualitou, osobnosťou a pod., nepomôže ti, že ťa tvoje okolie podporuje a povzbudzuje, to by sa aj ľudia s depresiou, schizofréniou či bipolárnou poruchou mali vyliečiť len vďaka podpore svojho okolia, lenže ajhľa, ono to tak nefunguje nemám nič proti trans-ľuďom a chápem, že to majú v živote ťažké, ale niekedy mi ten humbug okolo nich pripadá príliš nafúknutý, prečo sa toľko nezaoberáme ľuďmi napr. s depresiou? tiež majú veľký problém a je ich dokonca oveľa viac ako trans-ľudí, ale zjavne sa z nich nedá vytĺcť nejaký politický kapitál, mňa dráždia také návrhy, ako vychovávať deti do ich dospelosti s tým, že sa nebude brať ohľad na ich pohlavie,a oni sami sa ako dospelí rozhodnú, k akému pohlaviu chcú patriť (Švédsko), alebo návrhy, aby sa nepoužívali výrazy matka a otec, ale len rodič, lebo trans by to mohli brať ako diskrimináciu (Francúzsko), tak áno, toto považujem za hlúposť a proti prírode
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHHH
   26.6.2018 20:30
Tytyty: v zivote by som sa nechcela stavat do pozicie niekoho, kto sa snazi prekrikovat trans-ludi a mysli si ze vsetko vie najlepsie aj bez osobnej skusenosti, ak to tak vyznelo tak ma to mrzi a nebol to moj umysel. Samozrejme ze ako cis-clovek to nikdy nebudem poriadne chapat, ale vo svojich vyjadreniach som cerpala z toho co som mala na vrchu hlavy z rozpravania trans-ludi o svojich skusenostiach a z vyskumov na poli mediciny ci biologie. Kazdopade, dakujem za karierne poradenstvo, bolo vsak dost zbytocne, medicinu totizto uz skusam ??
REAGOVAŤ
icon
POO
   26.6.2018 17:03
Chlapec má veľké šťastie, že ho mama podporuje. A že nežije na Slovensku.
REAGOVAŤ
icon
TYTYTY
   26.6.2018 13:37
A sak celkom sympa chalan je z neho. Ak je takto stastny a nikomu neublizuje, tak nech si aj kazdy treti stvrtok v mesiaci zelene tykadla nalepi a tvrdi, ze je Martan, je mi to jedno. Ja si myslim, ze nie Caitlyn Jenner, ci ini medialne slavni trans robia svojej komunite medvediu sluzbu, ale taki Gender studies – experti, co si na pribehoch tych ludi zalozia karieru a “pretlacaju“ sa s tymi, co maju iny nazor, o tu svoju jedinu spravnu pravdu. A pritom nemaju sajnu. Ahhhh, neber si to osobne, ale pokial nie si ‚in his/her shoes‘, nevies o tom nic..(viem, o com hovorim, sama som ‚nestandardne vydanie‘ ?? ale v inom kontexte a taki ti teoretici mi dvihaju tlak)… Prepac, ale si len obet doby a nedostatku uzitocnych studijnych odborov. Ak chces pomahat ludom, skus medicinu, psychologiu…GS is new multimedialna komunikacia. Nadries sa jak kon a nakoniec skoncis ako teamleaderka v call centre.
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHHH
   26.6.2018 11:51
este jedna vec: Caitlyn Jenner? sice mi je tato osoba dokonale protivna, stale to nie je dovod na to aby som ju oznacovala muzskym menom a ako muza, ked uz nim dlho ani navonok nie je. a mozno transgender ludom nevie veda a lekari pomoct prave preto, ze sa stretavaju s odmietnutim, utokmi, posmechom, diskriminaciou a znevazovanim zo strany ludi s podobnymi nazormi ako ty.
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHHH
   26.6.2018 11:44
dana, bavit sa o tom, co je v dnesnom svete proti prirode je absolutne zbytocne a znie to dost absurdne. ci uz sa tym myslia operacie alebo ludia, je to viac menej jedno: nepacia sa ti operacie na zmenu pohlavia? tak ich nepodstupuj a mas vyrieseny cely problem. tvrdit, ze existuju len 2 pohlavia je tiez dost daleko od reality: ako oznacime cloveka, ktory ma ine zlozenie pohlavnych chromozomov ako XX a XY ako nas ucili este na zakladnej skole? nehovoriac o tom ze pohlavne organy a chromozomy nie su to jedine co z nas robi prislusnikov nejakeho pohlavia, uz som o tom pisala v prvom komentari. intersex ludia tiez existuju, nezapadaju do ani jednej typickej skatulky muz a zena, a nejak mi nezapadaju do tej dichotomie muz/zena
REAGOVAŤ
icon
SOAVE
   26.6.2018 10:59
Ejsy – napr. portia de Rossi je lesba a je krasna. Aj ked je to cele divne, nechapem, preco by mal niekto vyzerat „krasne“ podla muzskych kriterii.
REAGOVAŤ
icon
DANA
   26.6.2018 10:40
ahhh: pokiaľ viem, Tori napísala, že proti prírode sú tie operácie na zmenu pohlavia, nie trans-ľudia, a keďže štatistiky hovoria, že operácie veľmi nepomáhajú, tak možno ani nie je ďaleko od pravdy
REAGOVAŤ
icon
DANA
   26.6.2018 10:38
myšlienka, že existuje viacero pohlaví, je podľa mňa nezmysel, kdesi som čítala o jednom biológovi, ktorý tvrdil, že ich je vyše 60 (?), veď sa pozrime na rozmnožovanie – z čoho vznikne nový človek? z mužských a ženských pohlavných buniek, z ničoho iného vzniknúť nemôže, tak aké ďalšie pohlavia? o množstve rodov by som sa neškriepila, tam uznávam, že by ich teoreticky mohlo byť viac ja osobne sa prikláňam k tomu, že tento problém transgenderov je problém psychický, bez ohľadu na to, čo ho spôsobilo, veď taký človek má problém so svojimi pocitmi, nie s telom, a myslím, že ešte dlho im lekárska veda nebude vedieť pomôcť, ak vôbec niekedy a ešte jedno: ľudia typu Bruce Jenner alebo ten rakúsky spevák, čo vyhral ako „žena“ Eurovíziu (nespomeniem si na meno), napriek tomu, že ich médiá velebia za odvahu vyjsť na verejnosť s takýmto problémom, podľa mňa robia transgenderom medvediu službu
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   26.6.2018 9:15
Kara..popravde osobne ani jedného,vďaka zamestnaniu prídem sem-tam s nejakým do styku..priznávam,viac oficialnejšieho;priznám si aj,že som možno konzervatívnejšia;ale viem sa na veľa vecí pozrieť s odstupom,prehodnotiť a priznať ak o danej problematike viem málo,nebudem odsudzovať-možno to len nechápem..ale aj o tom,je diskusia..
REAGOVAŤ
icon
VULGAR
   26.6.2018 6:47
ja si myslim, ze mat nazor o inych ludoch je vo vseobecnosti *****, ked uz. respektive o takych, ktorych osobne nepoznas. vynimka su samozrejme pikoše. ?? si mozes mysliet co chces, a aj vyjadrit nazor, ale netreba sa divit, ked ti ho niekto vyvracia – lebo hadaj co, ten clovek ma zase nazor iny a tiez ma na neho podla teba pravo. takze nazory sa stretnu niekde uprostred a potom vznika takato diskusia. vobec nie preto, ze ti niekto zakazuje nazor – skratka preto, ze nazorov je vela.
REAGOVAŤ
icon
AJKA
   26.6.2018 6:39
Čo sa týka toho mozgu muž vs. žena musím sa zapojiť. Činnosti mozgu sú do veľkej miery ovplyvňované našimi hormónmi.Je predsa vedecky dokázané, že ženské telo obsahuje viac „ženského hormónu“ estrogénu a u mužov je to zase testosterón. Každý z týchto hormónov na mozog vyvoláva iné vplyvy. Preto si myslím,že tam určite nejaké rozdiely budú. A tiež si myslím, že to úzko súvisí aj s tým ako človek vyzerá. Preto možno lesbičky také pekné nie sú, ak u nich prevláda mužský hormón a naopak. Otázne ale potom je,že ak u gayov prevláda estrogén, prečo zarastajú rovnako ako iní muži? Alebo prečo homosexuálne orientované ženy nemajú fúzy? Neviem teda aké je potrebné „nariedenie“ zastúpenia jednotlivých hormónov. Doktor nie som, ale je tu veľa nezodpovedaných otázok.
REAGOVAŤ
icon
TORI
   26.6.2018 3:51
Veď práve že všetci len vedia kritizovať inych to im ide najlepšie ?? podľa mňa ide hlavne o to pochopiť aj tých ľudí ktorí sú proti tomu pretože vôbec netusis čo za tým je ale fajn máš pravdu o tom vôbec nič neviem predsa ??
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHHHH
   25.6.2018 22:15
ach tori, mne je zas smutno z toho, ze existuju ludia s podobnymi nazormi ako ty, ktori ocividne nemaju najmensej potuchy o com cela trans-problematika je, a rozhodnu sa vyjadrovat dehonestujucim sposobom o ludoch, ktori to uz beztak nemaju jednoduche. prezentovat to, ze si myslim ze trans-ludia su vlastne chori a nenormalni a proti prirode ako nieco nedotknutelne lebo je to `nazor` mi pride velmi hlupe a je to podla mna obycajny alibizmus. kazdy ta moze skritizovat za kazdu jednu myslienku ktoru sa rozhodnes vypustit do sveta. vulgar, som rada ze sa chapeme ??
REAGOVAŤ
icon
TORI
   25.6.2018 21:28
Je mi len smutno z toho že človek si už nemôže povedať svoj názor bez toho aby bol skritizovany…ako nemôžem za to že to tak cítim proste nepríde mi to v poriadku meniť si pohlavie a za to mám blbé názory ktoré nejdú s dobou? Sa trošku zamyslite že každý má právo cítiť to inak a to neznamená že je to zlé
REAGOVAŤ
icon
KARA
   25.6.2018 20:12
Ejsy, a kolko pripadov transgender ludi poznas? Napr. na youtube je dost velka komunita a nachadza sa medzi nimi velmi vela ludi, ktori boli pekni aj ako svoje povodne pohlavie. To, ze niekto nieco nevidel, este neznamena, ze to neexistuje. par prikladov F to M transgenderov: https://i.ytimg.com/... ...xresdefault.jpg
REAGOVAŤ
icon
EJSY
   25.6.2018 20:05
Poppy..som myslela,že to len ja tak vnímam ten film??napr.tiež nepoznám prípad-ako spomenula Saja-že by mala problém s identitou pekná žena/dievča..samozrejme sa tu potom natíska otázka z akého dôvodu sa cítia byť mužom..nie je to len obyčajný strach z nezáujmu zo strany mužov ako ženu?je to možno sprosté,ale počula som veľa mužských názorov,že peknú lesbičku ešte nevideli..alebo peknú ženu,čo by chcela byť mužom..a má to niečo spoločné zo sebavedomím,hocčo tvrdia štúdie..“stretla“som sa s takou ženou-v štádiu prípravy na operáciu-správala sa“normálne“pokiaľ si neuvedomila,že sa to vie-potom to už nebolo prirodzené správanie-najviac presvedčovala o svojej výnimočnosti samú seba..
REAGOVAŤ
icon
SOAVE
   25.6.2018 19:57
z tejto debaty je mi tu smutno. Ked sa clovek narodi v nespravnom tele, nie je to proti prirode, kedze sa tam narodil. Naozaj nechapu ako moze cudziemu cloveku vadit, ze niekto iny postupi bolestive a komplikovane operacie aby sa citil stastny. Okrem toho, podla fotike z mladosti je vidiet, ze je to naozaj viac chlapec ako dievca podla nasich kriterii. Nech je stastny.
REAGOVAŤ
icon
VULGAR
   25.6.2018 19:24
ahhhhhhhhhhhhh: s tym samozrejme suhlasim. clovek by mal mat lepsie veci na robote, nez odsudzovat transgenderov. napr. nevinne ****vat na Kardashianky, Courtney Stodden, Black Chynu a tak. ??
REAGOVAŤ
icon
VULGAR
   25.6.2018 19:21
kara, vďaka – ty si asi ten najtrpezlivejsi clovek akeho „poznam“. ?? furt to vies tak pekne podat
REAGOVAŤ
icon
KARA
   25.6.2018 18:23
Vulgar, muzsky a zensky mozog sa troska lisia prepojeniami a hustotou niektorych oblasti. http://sitn.hms.harv... ...der-identity/ Je toho plny net, aj clanky starsich dat z inych studii, iba nemam cas to teraz dve hodiny hladat ?? A ja hlavne tiez nie som neurolog a ani ziaden odbornik, iba som si to celkom nastudovala v snahe pochopit tuto problematiku, ked sa z Brucea stala Caitlyn.
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHHH
   25.6.2018 18:21
proste raz to tak uz v spolocnosti funguje, zijeme vo svete kazdy dostane pripisanu nejaku rolu a skatulu a identitu podla ktorej sa ma chovat, a ak to tak neni, tak je za nenormalneho a proti prirode. vulgar: nemozme nic brat stylom ze existuju len dve kategorie a basta, tak to proste nefunguje. na hento konkretne by asi bolo treba sa spytat nejakeho naozaj trans-cloveka a nechcem povedat nejaku hlupost. osobne si myslim ze cis-ludia by si mohli najst ine problemy ako stale dokola riesit trans-ludi a to akym stylom takyto clovek bude zit.
REAGOVAŤ
icon
MERRY
   25.6.2018 18:00
mnoho z tych samovrazd je iste aj kvoli nepochopeniu okolia.
REAGOVAŤ
icon
VULGAR
   25.6.2018 17:57
ja tiez mam na mysli gender, len tak na okraj.:D reagovala som skor na karu, teda na teoriu „muzskeho a zenskeho mozgu“ pokial viem, muzske a zenske su len vnutorne a vonkajsie pohlavne znaky, nie „psychika“. ale tu mam zaroven problem s „identitou“ – a toto asi nikdy nepochopim. ze ako moze byt jedna identita s ktorou maju problem transexuali a dalsia identita, ktora je soc. konstruktom. a to nas uci veduca katedry gendrovych studii a priatel o tom pisal celu diplomku –> proste mi to nejde do hlavy. – Né krysi jsou venku, myši ve vnitř. – A když myš vyleze před barák je z ní krysa? A z krysi v domě je zase myš? – Já jsem žádnou myš venku neviděl. – Protože je z ní krysa, vole. – No jo… teď si mě dostal, to je úvah jak prase. ??
REAGOVAŤ
icon
AHHHHHH
   25.6.2018 17:36
sis, dakujem! vulgar, nie, socialnym konstruktom je rod, pripadne anglicky ekvivalent gender. pohlavie, cize sex je biologicka kategoria, ktorej nepresnosti som spomenula v prvom komentari. samozrejme, nikto sa nesnazi tvrdit ze muzi a zeny neexistuju, ale treba sa v prvom rade zamysliet nad tym, ci je moj problem to ako sa ostatni ludia okolo mna rozhodnu identifikovat (hovadiny typu ´ked si zmyslim ze chcem byt helikoptera tak nou budem?´ sme uz vsetci 100 krat poculi). kazdopadne, z mojho velice radikalneho pohladu na tuto situaciu je dost nepotrebne rozdelovat veci na muzske a zenske, pretoze sa to vo vacsine pripadov ani neda. hlavne sa treba starat sam o seba a respektovat to ako clovek zije svoj zivot, pokial to nezasahuje do mojich prav
REAGOVAŤ
icon
SIS
   25.6.2018 17:15
Teris, ahhhhh, obrovský palec hore… A všetkým ostatným, čo si myslia, že majú právo rozhodovať o tom, čo je prirodzené a čo nie. „…polibte si prdel…“
REAGOVAŤ
icon
VULGAR
   25.6.2018 16:45
ved sa hovori, ze pohlavie je len nauceny socialny konstrukt, nie? tzn. ze nic take ako muzsky/zensky mozog podla zastancov tejto teorie neexistuje. napriek tomu ale nechapem v tomto kontexte pojem „identita“. v podstate, ak by sme neboli ovlyvnovany okolim, citili by sme sa ako „nic“, bez ohladu na pohlavie.
REAGOVAŤ
icon
SAJA
   25.6.2018 16:26
Ak je to naozaj nutnost v hlave sa tymto sposobom zmenit, ok. Co ale ok nie je je, ak je za tym zas len posadnutost vzhladom. Ked vidim, kolko tychto trans chlapcov je od prirody priemernych az skaredych dievcat (alebo inak, nikdy nedosiahnu „ideal krasy“, nebudu obdivovane a chcene, co sa im stale tlaci do hlav ako ciel zivota), mam trochu to podozrenie. Alebo jednoducho vykrik o pozornost, ktorej sa im nedostava tak, ako by chceli.
REAGOVAŤ
icon
ANONYM
   25.6.2018 16:02
Veru radsej nech je priemerny muz nez skareda zena. Vyzera dost zle
REAGOVAŤ
01 02
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Pikosky.sk 2025 redakcia@pikosky.sk